2 de febrer del 2010

Un equip de futbol, va ser el centre del món...

...i quin és el secret, es preguntava tothom?



Preciós anunci d'Estrella Damm, patrocinador del F.C. Barcelona, exaltant ses virtuts d'aquest mític equip, en vers. Se veu que ses Gloses estan pegant fort darrerament, qüestions de Punch...


Com no, ja ha sortit sa corresponent versió de Crackòvia, emesa avui, amb un títol un mica diferent. Disfrutau:
  • Un equip de futbol, va ser la riota del món:


Però no, això no s'acaba aquí, perquè APM també se va marcar una versió en clau de país, amb es següent eslògan:

  • Un petit país, va ser el cul del món:

27 comentaris:

Bruno ha dit...

El anuncio en si de Estrella Damm es muy bueno y emotivo.. y la parodia de Crackovia es un eskiandol!! lo que más me gustó del capitulo de ayer fue cuando Guti mostró los tacones de 10 cm jajaja weah!

marco ha dit...

Quina xapada! Sa paròdia d'en Guti, boníssima. Xerrant d'ell, supòs que heu vist sa portada de Marca de diumenge..."el taconazo de dios".

Per descollonar-se.

Marc ha dit...

"El Tacón de Dios". Són uns màquines, arriba "la premsa de l'absurd"!

Kaká con sus pases,
Cristiano con su pegada,
y yo con mi mente,
priviliegiadia...

o'bwan ha dit...

Enorme crackòvia, guti 'dónde está mi cubata', juas juas

xavi santvi ha dit...

1.Jo vaig veure al marca digital el terme "el tacon de dios" i vaig flipar. Quina poca feina.

2.Gran paròdia de crackovia, em vaig partir amb la frase d'en guti " salir de sabado a martes, como dijo.(?)..descartes!, ueah!" jaja.

3.d'APM poc es pot dir ja. Són els amos.

4.L'anunci original d'estrella damm no m'agrada. No perque no estigui ben fet, sino perque ja s'estan passant de paternalisme, modernillisme, i subnormalisme. Amb l'anunci de l'estiu rodat a formentera, repetit fins a la nàusea, ja van començar a fer-me ràbia i amb aquest sembla que han mirat de corregir algo dosificant-lo una mica més. Però a mi no m'enganyen. Se les volen donar d'enrotllats i vendren's la puta cervesa i punt.

Paunovik ha dit...

Jo pens absolutament lo mateix que en Santvi..jo aquests anuncis que van de rollo intentar emocionar o ferir sensibilitats no m'agraden pq se lis veu massa es plumero! i volen nar d guais i que t'acabis comprant sa birreta...Lo d¡APM aberrant!!!

Marc ha dit...

Hombre, que voleu que vos digui, al cap i a la fi qualsevol fucking anunci lo que pretèn és que te gastis sa pasta en es producte, només faltaria...
Després ses empreses tenen s'opció de fer anuncis que molin (vease Tonight Tonight), o que siguin absoluts ortamens, tipo Leche Pascual o Neutrex 'he venido del futuro'. A mi me mola es d'Estrella pes format, per sa cançoneta que fan quan xerren, i perquè, òbviament, ser del Barça és, el millor que hi ha... En es que critiquen, vos recoman que cerqueu un grup des Facebook anomenat 'Modernos que critican a modernos', o similar... :P :P

cuads ha dit...

de lo millor q he vist de crackovia..descartes!

per lo de s'anunci original d'estrella, me pareix molt hàbil emprar sa sensibilitat de sa comunitat catalana per vendre birra; nomenen cuatre iconos de sa cultura i després te fiquen sa birra en plan "això també és català.." crec que es publicites d'avui dia deven ser sa gent que millor coneix com funciona sa "psique" i es món des desitjos. Per això estic casi segur q sa seva finalitat, vendre birres, l'hauran conseguida amb "creces"


son uns cabrons, pero molt hàbils. I quan un cabron es torna hàbil, no es s'habilitat lo q augmenta en el món, sino sa cabroneria (half cita d'en A.Palerm)

Paunovik ha dit...

ajajjaaj puta Cànovas! Me qued amb s'anunci de neutrex 'he venido del futuro', lo des modernos q critican modernos també mola...jo a n'aquest cas no pretenc ser cap modern però ehhh, però si q es vera que aquests anuncis d'estrella o es d cocacola des padrí vilafranquer no m'arriben. Jo som més des Teletienda i de lo cutre!!! Visca EHS! Salut1

Marc ha dit...

XDDD
Però és que, mem, qualcú se creu que perquè Estrella faci aquest anunci se gent beurà més o menys estrelles, perquè li hagi arribat es missatge sensiblero? Al cap i la fi, lo únic que han de fer és seguir repetint sa marca, que sa gent no se n'oblidi, i punt. Ja és prou típic aquí a Catalunya, Estrella, com perquè hagin de fer anuncis per convèncer a sa gent de comprar-los...
Simplement s'aprofiten d'aquesta indentificació Catalunya-Estrella (que JA existeix) per donar-se encara més autobombo...

marco ha dit...

En frega, com a publicista, hauria de dir sa seva.
Aprofit per dir que vaig flipar molt amb sa novel.la d'en Toni Palerm. La vaig llegir s'estiu passat i fa poc vaig anar a sa presentació, cosa que me fer ganes de re-llegir-la. Per jo una obra d'art, 100% recomanable.

I demà...LOST! XD

tofito ha dit...

vaja puta panda! si no vos mola s'anunci d'estrella no el mireu i exerciu sa vostra llibertat com a consumidors i no en begueu (grup des facebook: A mi nome mola el anuncio de Estrella Damm)

Paunovik ha dit...

visca lo cutre dic! jejeje

Tekiss ha dit...

vaja puta tofito! si no te molen es coments de sa penya no els llegeixis i exerceix sa teva lliberat com a consumidor i no miris es blog (grup des facebook: A mi nome molan los que critican anuncios de Estrella Damm)

tofito ha dit...

puta manti! si no te molen es meus comentaris exerceix es teu dret i suicidet (grup des facebook: Quiero la extinción de los Mantillanos)

Edu ha dit...

Yo creo que el guionista que ideó la sentencia...

"Cilyt Bang y la suciedad se va en un Bang"

...merece ser expulsado del planeta.

Xavier Peña ha dit...

[modo indignació simulada: ON]
a la mierda sa publicitat: tenc dret a que ses marques no se fiquin dins es meu subconscient, i a que no me mengin es cap ni amb bonrollisme cervessero televistat, ni amb Neutrex Futura Efecto Mamada, ni tan sols amb un puta anunci d'Intimissimi penjat pes carrer amb d'una tia mig en bolles de 20m x 10m, coño ja hostia!
Que me deixin beure lo que me rota, que se fiquin pes cul els seus cansinos anuncis de lejia (permí no n'he comprat mai de sa vida ni per descuit...), i que me deixin anar fort quan jo vulgui, i no haver de treure sang pes nas cada pic que veus una d'aquelles bombes mig en bolles!
[modo indignació simulada: OFF]

uhm... pues a mi me mola s'anunci, me dóna bon rollo. I tanmateix per aqui no existeix s'Estrella Damm, o sigui que "me la sudaaaa...".

P.D.: Enorme en Gutifarra de pagès.

Xavier Peña ha dit...

apoyaré la causa de Edu sólo si se incluye en el pack al ideólogo de la campaña de los chiquiprecios

Edu ha dit...

Ah! por cierto, tema modernillos y emos y tal y cual Pascual, tal vez el francotirador de Washington podría salir de la cárcel para corregir esta anomalía del sistema...

Edu ha dit...

"Chiquiprecio"... Me gustaría pensar que detrás de este gran concepto no se encuentra un "experto" de marketing... Al saco también, ya tenemos dos publicistas en órbita...

PD: Corrijo mi comment anterior, el francotirador de Washington fue ejecutado en Noviembre...

Bruno ha dit...

pues yo haré un desmarque de esta discusion, de que si me gusta, de que si no me atrae, de si yo ahora beberé Mahou, de que si hay grupos en el facebook.. a mi lo que más me gusta del blog es el GIF.

xavi santvi ha dit...

bueno, hi ha gustos per tot. Evidentment cada producte té el seu target (objectiu o consumidor al que va adreçat) per tant es normal que ses padrines flipin amb una lejia del futuro que duu una tipa amb una peluca blanca de cabell curt i sa gent jove amb un beneït bohemi guaperas que s'en va a formentera on triomfa amb dos pibonazos. Més enllà del que mos resulti més creible és evident que mos estàn enganant.

Segueixo la linia de pensament d'en paunovik, els anuncis americans de maquines de tallar verdures, fer abdominals etc, son els millors. Perquè a més d'entretenir et fan venir ganes de no comprar el producte.

Tema grups de facebook me la porten bastant fluixa en general així que no m'adreçare a cap d'ells, doncs la meva opinió la donare a qui me la demani no a tot el putu mon.

Marc ha dit...

Jojojo quin estol de Comments!
Me qued amb es grup "Extinción de los Mantillanos", teniu link?

Bua ha dit...

DINHO A MATÀ caaaagondeu per fondre 75.000 nyapos amb una festa... hi ha d'haver DE TOT!

TERRY, Chelsea, gran amic des seu ex-company de sa defensa Bridge. Donant-ho tot!

Marc ha dit...

Dios, gastar-se 75 KiloNyapos en una festa és es meu somni!
Què gran que seria! Feim un bote?XD

Bua ha dit...

Tema TERRY, Chelsea En Guddy i en Mutu tb donaren branca a Ms. Bridge... "Gudjohnssen lo niega". I què ha de fer?

Artur ha dit...

que bé Mrs. Bridge-side...i es KNy

tornant a nes debat anterior sobre s'anunci de damm, sí, visualment és agradable i va adreçat a un públic (jove). Però com ja s'ha dit abans, és una puta gran mentida, t'ho pinten tot molt guapo quan lo que haurien de mostrar és això: http://www.youtube.com/watch?v=EW4LmdSlzJw AQUEST ÉS ES SEU CONSUMIDOR POTENCIAL i lo que fà ràbia es que t'enganin i tú piquis com un beneit...