23 de maig del 2008

UdVarios

Donada sa urgència de publicar algo ja que no vull q es Fire sigui anomenat Marqués de Villaverde akí teniu un UdV un poc fluixet, com sempre, i per tofipunts, com mai...

1.- Fotos Varies

Es diaweno, osea, es dissabte de cap d'any, se fa un berenar que akesta edició va contar amb s'assistència de Jordi "begut", Marco Polo, Loko patilles, Juli Multiusos, jo i s'assistència especial des Xopo. Com a novetat se va matar una gallina a s'estil Foner Balear. No vos puc mostrar es video perque es puta julià no mel passa. Queda akesta foto i sa següent com a mostra.







2.- Videos varis

Es següents videos corresponen a uns moments que podem dir que al manco varen ser divertits per dir algo. Es primer d'ells correspon a un vespre que en Gori Pomer, actual entrenador del Geta, i jo haviem dos cubatilles i, como no, varem intentar cantar una cançoneta [clàssic]. Es segón i es tercer video corresponen a una festa que brutal de sa cual no se n'ha xerrat tot lo que toca. Va ser al Bar Nou i no s'olvidarà mai.

[festa perez 1]
[festa perez 2]

quedi com a record etern s'entrada den murdock

3.- Publicitat

Agafant una mica sa linia des Rufirestone tirarem danuncis que varen marcar:

- good Vs Evil

- no sense una bud



Au idò! i ja ho sabeu: "con menos culo también se caga!"

Mazinger Town

Només per ses ànimes més freaks de sa cofradia, compartesc aquesta història de pur frikisme manga que han protagonitzat uns companys d'universitat, en concret des Centre d'Estudis Orientals (cágate lorito...). Ojo a sa darrera foto, ses forces especials sempre estan allà...

Mazinger Z in Spain

¡¡¡Mazinger!!! El poder, la verdad, Koji puede .... en un lugar perdido de Tarragona, en una urbanización abandonada (ya podrían asfaltar la carretera), en un bosquecito de Pinus Pinia donde todos los perritos van a hacer sus necesidades, nos encontramos a Mazinger Z, ¡¡¡puños fuera!!!.

Bueno señoras y señores, les mostramos a Mazinger Z, estatua que no está en Japón sino en España, sí, sí, en España, más concretamente en Tarragona, en la urbanización Mas de Plata al lado del pueblo el Pla de Santa Maria. Algo que cualquier otaku tiene que ver.
Domingo 25 de septiembre de 2005:

8 AM durmiendo,
9 AM sobando,
10 AM suena el despertador, Sorani, Sobieru, Kurogane no Shido… Bueno, aunque con dos horas de retraso sobre lo previsto, a las 10 todo el equipo del CEO al fin se levantó al poner a tope la canción de Mazinger Z, menos mal que los vecinos no nos denunciaron. Nuestras aventuras empezaron en este momento con un mapa cutre donde la X no marcaba el lugar y los nombres no eran correctos. Nos pusimos en camino hacia el tesoro más deseado, la estatua de Mazinger. Después de unas horas de camino, ir en contra dirección y meternos por el camino equivocado divisamos un bosquecito y ¡¡bingo!! Unos brazos asomaban por encima de unos árboles, unos brazos de un robot enorme, unos brazos del superhéroe que expulsa los puños al atacar; ¡los brazos de Mazinger Z!


¡¡Coño, qué grande!! Y con la boca abierta todos nos quedamos mirándolo; corrimos hacia él para ver quien era el primero en tocarlo, todo un tesoro para los otakus. Ganó Marc, pero yo quedé segunda ^o^. Nada, que empezamos a hacer fotos como posesos en poses nunca vistas y los indígenas de la zona nos miraban como si estuviésemos locos. Después de la emoción empezó el reconocimiento del tesoro, nuestro Mazinger (sí señores, en ese momento era nuestro y que alguien se atreviese a decir lo contrario) medía 10 metros después de hacer los cálculos pertinentes y tenía una compuerta para el conductor ;) aunque no se podía abrir, e inscripciones de gente del 99. ¿Cómo era posible que llevara allí tanto tiempo y nosotros no supiéramos de su existencia? ¿Cuándo se construyó? Para resolver nuestras preguntas el equipo reportero del CEO (en ese momento Umiko & Minami) se fue a hablar con la gente del lugar y nos contaron lo siguiente pensando que éramos de un periódico (podemos asegurar que en ningún momento nos hicimos pasar por gente que no éramos, no se lo que se imaginában): "La estatua del Mazinger se construyó hace 20-25 años, cuando emitían la serie por la tele, así que Mazinger es el guardián de nuestra urbanización" nos dijo uno de los hombres, a lo que otro apuntó "sí, esto es el "Residencial Mazinger" jajaja, sobre todo no os olvidéis de poner el en periódico que es el guarda de la urbanización" A lo que nos quedamos sorprendidas con eso del "periódico" ¿Quién piensan que somos? Lo que hace llevar todos las mismas camisetas :P
Ahora vienen mis reflexiones. ¿Qué promotor inmobiliario decide llamar residencial Mazinger a una urbanización? ¿Qué arquitecto es tan friki para construir una estatua de Mazinger Z nada más empezar a emitirse la serie por la tele? Porque a ver, el Mazinger cutre precisamente no es, está fabricado de fibra de vidrio y es super resistente, para aguantar lo que le echen. Un legado que se va a pasar de generación en generación de otakus.

21 de maig del 2008

Triana



Bueno gent faig un post en honor d'uns des grups més importants que ha donat sa musica espanyola (porque lo digo yo y punto). Alguns crítics (jo, i esper que algú més) consideren que (junt amb en Camarón, Heroes del silencio, Rosendo i Extremoduro) Triana es des grups més genuins que han passat per la "ancha castilla", terra de poques revolucions músicals pero de grans manifestacions com es flamenco i es seus derivats. Triana vé a ser una mescla de rock psicodèlic (per dirho d'alguna manera) amb flamenco, es resultat: espectacular, s'expressió d'un caràcter purament hispànic (andalus millor dit), d'una cultura, d'una manera d'entendre sa vida a través de sa música. Com en tot grup, pot ser que ses seves cançons arriben més o menos, a uns o altres. Alomillor es grups bons no se defineixen per sa cuantitat de gent a sa que puguin arribar, sino per sa intensitat estètica a sa que puguin fer arribar, sigui a unos pocos, o unos muchos. O no?

Un video perque vegeu sa pinta de sa penya a nes 70 i unes cançonetes perque les escolteu.










Ashes and snow - by Gregory Colbert

El retorno des canal verde?












Gregory Colbert, fotógrafo canadiense. Comenzó a trabajar en el campo cinematográfico en 1983 con diversos documentales y cortometrajes dedicados a temas sociales.

En abril de 1993 decidió desaparecer: renunció a su actividad cinematográfica y artística y en lo sucesivo se dedicó por entero, en el más absoluto silencio, a filmar y fotografiar la interacción entre el hombre y los animales (elefantes, cachalotes, manatíes, águilas, halcones, ibis, etc.) en el curso de 27 expediciones en India, Egipto, Burma, Tonga, Sri Lanka, Namibia, Kenia, la Antártida, las Azores y Borneo.

En 1992 expuso, por primera vez, su obra gráfica en el museo Elíseo de Lausana, Suiza, y en la Galería Parco de Tokio, Japón.

En el 2002 a sido el escogido para representar la primera muestra en Venecia con la exposición "Ashes and Snow" (Nieve y cenizas). Se trata de una exposición que junta naturaleza y arte que se organizará cada dos años por la BIAnimale Fundation ubicada en Suiza.

La propia estructura, totalmente desarmable, para trasladarla de ciudad en ciudad, nombrada “Museo Nomada”, de 14.000 metros de exposición está realizada en gran parte con materiales reutilizados y reciclados, como el bambu.

Las fotografías introducen al hombre en un mundo casi irreal de perfecta sintonía entre el humano con los animales con imágenes que transmiten serenidad y silencio intentando que el espectador oiga y vea el mundo de otra manera.

La exibicion en el “Museo Nomada“ consta de fotografías de Colbert y la película de una hora —también realizada por el canadiense— hacen referencia a los encuentros y experiencias descritos en las cartas recopiladas en un libro.

El filme es parte fundamental de la exposición que, al igual que las fotografías, NO UTILIZA recursos digitales, para modificarlas.

La obra de Colbert es una experiencia estética que plantea no sólo imágenes de belleza absoluta, también una reflexión sobre el papel del hombre y su relacion natural con la fauna y la flora...la naturaleza... que ha pasado al olvido cotidiano... como un componente más de la extraordinaria característica de nuestro planeta: la vida. DISFRUTALA

RECORRIDO DEL “MUSEO NOMADA”

2008 ZOCALO DE LA CIUDAD DE MEXICO 19 ENERO – 27 ABRIL


PRENSA:
“Ha nacido un nuevo maestro.” —Photo

“Las imágenes tienen menos poder por su belleza formal que por la forma en que envuelven en su atmósfera al que las contempla... Son simples ventanas a un mundo en el que el silencio y la paciencia gobiernan el tiempo.” —The New York Times

“Un viaje mágico y místico.” —Life magazine

“Una exposición extraordinaria.” —The Economist

“Distinto ... monumental en todos los sentidos.” —Condé Nast Traveler

“Las fotografías seducen por su fuerza y espiritualidad ... Eternas y exquisitamente oportunas.” —Newsday

“El aspecto más deslumbrante de las fotografías de Gregory Colbert ... es su aire de calma irreal. La serenidad es una constante en las fotografías en tono sepia.” —Smithsonian

“En estas fotografías ... los animales y las personas parecen moverse en una danza cósmica plagada de belleza rítmica y visual que sale del prosaico mundo de las clasificaciones, de "nosotros" y "ellos", hacia lo sublime.” —Camera Arts

“Tokyo es un espacio tan fantástico, que nosotros, los que vivimos aquí, perdemos gradualmente el sentido de que todavía vivimos el mundo natural. Sin embargo, cuando vamos al Nomadic Museum, se nos recuerdan aquellos calurosos momentos en los que el hombre debe haber vivido cuando estaba en pleno contacto con la naturaleza. El museo es un espacio en donde nos podemos reconectar con lo que verdaderamente somos.” —Asahi Shimbun Newspaper

“La exposición presenta una visión maravillosa que trasciende el tiempo y el lugar.” —Goethe

“Ashes and Snow es una expresión de las posibilidades poéticas que resultan de una relación armoniosa entre los animales y el hombre .” —Newsweek Japan



© Ashes and Snow™ Todas las fotografías © Gregory Colbert. Todos los derechos reservados.
Programa de educación
Si está interesado en contribuir al programa educacional junto con Ashes and Snow en próximas sedes de la exposición, póngase en contacto con nosotros.

Ashes and Snow
210 East 5th Street, 3rd Floor
Nueva York, Nueva York 10003
Tel: 212.253.9552
Fax: 212.253.0138
Dirección de correo electrónico: contact@ashesandsnow.com


Un exercici d'Hipocresia, sabieu que i NOTICION pes qui li agradi

Bon dia cofrares. Com ja li vaig dir a nen Cuadros ahir, i com esper que tots voltros penseu, trob que darrerament, moltes empreses (multinacionals sobretot) estan fent uns exercicis d'hipocresia enormes. Supòs que tots haureu vist es següents anuncis, però crec que es mereix que hi hagi certa crítica sobre aquesta propaganda, que per un altre, costat consider molt bona

Repsol




I aquest altre, que vos pareix. Manda Huevos. Endesa




Ara hem de pensar amb es futur? Ara!!!! Anda aneu a cagar

Sabieu que....

S'altre dia vaig llegir una entrevista que li feien a un publicista, on contava el perquè de sa posició de ses agulles des rellotges analògics en ets anuncis. Si vos fixau, sempre (o casi) a nes anuncis de rellotges, s'hora que es marca es les 10:10. Això, explicava l'entrevistat és per varies raons.

1 - Representa simetria, per lo que dona confiança i perfecció

2 - Les 10:10, fan o representen sa forma d'un somriure per el que poden representar alegria

3- I finalment, sa tercera opció era simplement comercial. Aquesta posició permet que sa marca des rellotge es vegi perfectament


NOTICION

Potser ja jo sabieu però he llegit a s'ADN (pàgina 18, secció Cultura&Ocio, subsecció concerts) que dia 17 de Juny, Coldplay tocarà GRATIS a s'Espacio Movistar . Sa cita diu:

Coldplay suma una nueva fecha a la exclusiva gira de conciertos gratuitos con los que presentan en directo su esperado cuarto disco "Viva la vida or Death and all his friends". Actuarán en el Espacio Movistar de Barcelona el próximo 17 de junio, el mismo día en el que el disco sale a la venta.

Es que sou i som seguidors o mos agrada aquest grup estem de sort. A sa resta, li importarà tres parells de colllons, però s'havia de posar.

De moment ho deix aquí. Gràcies per sa vostra atenció.

Desde el curro con amor, Rufire

20 de maig del 2008

System

Au idò!

Contau quanta penya hi ha, i després esperau a que se moguin. Després tornau-los a contar...



Avoneres!



Josuaaaa!!!

CLEE: Jornada 3

Sa lligueta prèvia s'ha acabat, i ja tenim ses semifinals de sa Champions decidides, així com es finalistes (a doble partit, recordau) de sa UEE.

Sa primera semifinal enfrontarà a ses Xapetes Taronges, que donaren sa campanada i apallissaren uns esgotats New's Team (9-3), amb Tramuntana Six, que aconseguiren sa classificació per semifinals in extremis, amb un empat contra s'Atlètic Buidadotes (3-3), que condemna es verdescs i els obliga a disputar sa final d'un títol menor com és sa UEE.

Sa taronja mecànica de ses Xapis va funcionar perfectament, i va demostrar que s'excel·lent final de LEE no era un miratge. Ara es cans vells per excel·lència des futbet a s'Eixample esquerre opten a tot (amb un encreuament relativament assequible) i compliquen sa vida en es vigents campions de sa LEE, que hauran de suar de valent per aconseguir es doblet.

Precisament es New's Team serà protagonista de sa segona semifinal des capvespre, que els enfrontarà amb uns FC Gerrets que se carregaren de moral amb una apabullant victòria contra R de Rodett (12-4). Aquesta victòria ha servit per oblidar sa vergonyosa derrota contra es seus eterns rivals es Buiders, i a per aconseguir es primer lloc des Grup Daurat. Sa llàstima és que es teòrics favorits de s'altre grup, es New's, varen punxar, i ara se presenta una semi que se podria veure com una final anticipada, ja que enfrontarà es dos primers classificats de sa LEE.

Per acabar, a les 19 hores se disputarà es partit d'anada de sa UEE (UEFA de s'Eixample Esquerre), on vorem un apassionant duel entre es colistes des Grup Vermell (i de sa LEE) Àngels den Tomeu, i sa decepció d'aquest any a sa CLEE, uns Atlètics Buidadotes que varen acusar sa derrota de sa primera jornada contra es Roddis i no varen poder esquivar sa pressió que comportava haver de guanyar sí o sí contra Tramuntana Six. Es colfloriers varen estar a un pas de sa gesta, ja que a falta de 4 minuts guanyaven 3 a 1 mercès a un bon gol des seu capi Fire Gurpegui, però dos xixarros de s'allegado Xavi Pilla acabaren amb ses esperances des buiders, que queden tercers de grup per culpa des goal-average general.

Per acabar vull fer una menció especial a s'únic equip que veu acabada sa seva temporada oficial, es nouvingut R de Rodett, que han protagonitzat una primera temporada realment prometedora, aconseguint es lloc a sa LEE i gran actuacions a moments determinats de sa temporada, entre ses que destaquen ses dues victòries contra es Buidadotes (estaríem xerrant de sa bèstia negra?) i un meritori empat contra es Gerrets. Llarga vida a R de Rodett i mos veim l'any que ve!


Resultats de sa jornada



Classificació final




Estrella de sa jornada

S'MVP de sa tercera jornada recau, aquesta vegada sí, i de forma indiscutible, damunt es component de sa plantilla gerrètica, mestre Xavi Santvi, també conegut com senyor Sentve, Sembei, Xanvi o "La locomotora del Llobregat". Es seu formidable partit contra R de Rodett, on aconseguí 6 gols, ajudà s'equip a fer front a una situació difícil a sa taula, i li ha atorgat a posteriori es títol honorífic d'Estrella de sa Jornada, que ha estat perseguint amb certa dissort durant tota sa temporada. Valgui avui, coincidint amb es seu vint-i-sisé aniversari, aquest homenatge, com a reconeixement en es mèrits adquirits durant ses seves dues temporades a sa LEE. Va per tu Galliminus!


Propera jornada




Per cert, hi ha hagut un canvi a ses semifinals respecte a lo que estava escrit en ets anteriors Excel's enviats. Es New's han demanat jugar sa seva semifinal a les 18 hores i, per tant, al final sa semi entre es Tramuntana Six i ses Xapetes Taronges se jugarà a les 17 hores, passant sa semi New's - Gerrets a les 18 hores. Esper que vos quedeu tots amb sa copla. Ah! Recordar també (per si hi ha algú que encara no s'ha enterat) que sa final de sa UEE se juga A DOBLE PARTIT!

19 de maig del 2008

lesseps will be on fire

Al.lots i al.lotes, cofrares mascle i cofrares femella, es dia ha arribat. A molts de voltros fa estona que vos torram s'orella sobre es tema, i ara faig s'anunci de manera oficial. Resulta que aquest any s'acaba un cicle (i no estic xerrant del barça); es Loko i jo abandonarem sa residència a Barcelona a partir des curs que ve, és una pena i per això aquest divendres volem deixar ses penes i sa nostàlgia ben amagades a dins un calaix tancat amb clau.
Si, damas y caballeros, aquest divendres montarem una puta festa que farà por, s'intenció és que sigui sa més gran des darrers 4 anys i per això necessitam sa vostra assistència. És un repte difícil però coneguent a sa cofraria, impossible is nothing.
Es tema començarà a les 22.00, heu de venir sopats, amb molta sed (cadascú es seu beure) i amb moltes ganes de festa...segur que sa secció eu pas puta & que dolent queda ben enriquida. Lesseps will be on fire. Crec que tots sabeu on és, pels perduts: Sant josep de la muntanya nº 4, 1-1ª (molt important per no tocar massa es collons a nes veinats), aturada Lesseps de línia verda.
Estaria be anar fent una llista, més que res per fer-mos una idea de sa magnitud de s'esdeveniment. Vos esperam amb s'il.lusió des primer dia, fins divendres!

Ah, me deixava dues coses:
1-Vull que sa música estigui a la altura de las circustancias, i per això vull que me digueu temazos per posar, els que han fet i han anat a moltes festes saben que és lo que triunfa, així que, si voleu, feis una llisteta amb temes i sonaran fijo.
2-Sa festa durarà fins les 02.00-02.30, després volem anar a qualque lloc de festa, deis idees vàries i veurem que vol sa majoria...apolo, enfants, magic, karma, flapaforma...

18 de maig del 2008

FOTO CLAVE




Vos deixam un aperitiu, inmersos en ple sopar Post-Viña...


















Tofilicuatre, Pibilicuatre, Chikilikempes i Tekilicuatre