18 de gener del 2008

Parecidos més que razonables

3 comentaris:

lluc ha dit...

jojojo!! molt més k raonable!

Marc ha dit...

How does it feeeel!

tofito ha dit...

no s'està reconeixent en lorenzo com es superpilot q és.