22 d’octubre del 2008

Distortit



Iavonereu. Bé, després de passar-me un temps sense participar, ara vull mirar d'entretenir es personal un poc més amb unaltre postillo.

A mem si vos agrada, perque és un poc freaky.


Encara que sa foto de'n Diego pugui fer-ho pensar, es motiu d'aquest post no és parlar-vos des míster O'Bwan Flanaghan, un servidor, que va començar a s'OFM amb gran èxit gràcies a s'il·lustre convidat de sa foto, que té un palco reservat a Zorrilla cada diumenge que vulgui venir.


Ara en Diego no compareix fa un parell de jornades i no hi ha manera de guanyar un partit.


Idò no, es motiu és mostrar-vos es resultats d'un programa que he baixat, es seu nom és "Distortit", que amb un simple clic és capaç de canviar una cara d'un tio de sa manera que ara vos mostraré.








8 comentaris:

Bua ha dit...

Si n'hi ha cap que se vol veure d'aquestes suertes que ho digui.

Jaume Juan ha dit...

En Fidel Armando de Guevara!!! i diu q en Messi es un xupón, quines xuclades pega ell a s'habano!!!

Bua ha dit...

A veure. Avui en es calendari de sa cofradia diu que a les 23:59 hores: "Which one's pink? La història de Pink Floyd".
Entenc que això ho donarà sa tele, es C33.
M'interessa. Són es meus.
M'ho podeu confirmar?
Salut!

Marc ha dit...

Confirmo. La setmana que ve docu sobre en Cohen a sa mateixa hora.

Paunovik ha dit...

Ohh...que bona sa informació den Cohen! No m'ho perdré! Quin crackot aqueix homonet. Salut!

Per cert, tema LEE (classificació, resultats i tal como lo llevamos?)

Marc ha dit...

Avui vespre se farà es post corresponent...
Per cert, link a sa promo de sa 5a temporada de LOST (no la mireu si anau mes enrera)

Jaqme ha dit...

Si yo fuera Maradona?
M'apunt el docu de l'inmens Cohen (que per cert ha de tocar per la península aquest hivern. Si sabeu a on avisau, que hi vaig).
Marc, me queden els dos darrers de la quarta. Els bons.

cuads ha dit...

l'any passat ja vaig veure es documental den cohen amb angles. Som un fricazo amb diferencia d'akest inmens homo, i com a tal ja vos dic q tampoc es molt bó akest docu..quatre coleguillas tipo Cave & cia comentat un poc es tema...

lo q si q està bé son un parell de versions q surten d'alguns des seus hitazos

ah! hi ha final am sorpresa...agontau!