21 d’octubre del 2008

Un divendres per Bauxa

Bon vespre, cofrares.
Divendres vespre era per Manacor i vaig fer una visita a Bauxa (un des socis és en Jaume Juan, com bé sabeu).
En Toni Vives, conegut com a Tonino, que té una cama serverina, va ser es primer que vaig veure just entrar.


El conec de tota sa vida i em va fer molt de cas. Estava de DJ i, després de fer sa xerradeta, em va convidar a posar un poc de música.
Mentres feiem una Heineken i seguiem xerrant va comparèixer mestre JJ, participant a sa Fantasy, tema estruquen, i habitual comentarista d’aquest blog.


Jo havia avisat en Toni: “quan arribi en JJ el me presentes, que no sé qui és”. Li vaig explicar que el coneixia només des nostro cavellístic blog.
Quan va arribar (venia de sopar amb s'al·lota) em vaig presentar com “en Bua des cans vells” i va ser gròs.


No em va deixar tocar en terra en tot es vespre.
“En acabar-te sa cervessa ja diràs si en vols unaltre”, “Si vols posar música basta que ho diguis”. Em va fer passar darrera sa barra a servir copes i... amb una paraula, ses fotos ho diuen tot.


Mestre JJ fa fotos a quasi tothom que passa per Bauxa i les penjen a sa seva web.
Per cert, aquestes fotillos les va fer ell i ja figuren a www.bauxa.net.
Sa cofradia ha de rendir visita a n’aquest gran company que és en JJ, no ho dubteu.
Ara ja sabeu sa cara que té.


Jo anava vestit amb roba de feina, però una camisa blanca no mal diu.


Tothom se volia fer fotos amb noltros, jajaja. Quin disfrut!


A ses Festes hi haurà un vespre per visitar Bauxa. Segur.
En JJ mos espera amb sos braços oberts. Ja ho sabeu.
Em va fer sentir a ca meva, com podeu comprovar.
JJ, crack.
Salut cofrares!

29 comentaris:

cuads ha dit...

Bua...estas exercint de ca vell major, començes a lluir es galons amb gran honor. I aixo se nota amb frases magistrals com:


"una camisa blanca no mal diu"

A partir d'ara la vull fer meva amb es teu permis

Paunovik ha dit...

quin saber estar!

Caskete ha dit...

Madre de dios, que despliegue de medios!

Bua te queremos!!

marco ha dit...

Te mereixes un carrer a Son Servera amb es teu nom..."Carrer d'en Bua"

Ah, i ara record una gran frase que vares amollar a dos pams de sa barra de s'oratge i que, malauradament, encara s'havia extès entre es cans vells...

"Ni allegado ni òsties, jo som un COFRARE!!!"

(sa paraula "cofrare" va sonar molt contundent, vos ho assegur)

See you on friday Mr. Bua

marco ha dit...

(voliar dir que encara NO s'havia extès entre es cans vells)

Bua ha dit...

Ehhh, en bon dematí 5 comments. Això m'agrada!
Que consti que tot aquest truié va ser espontani a Bauxa, i felicit públicament a en JJ, que va demostrar un gran apreci per tot lo que sona a CANS VELLS (jo era s'exponent aquest dia).
Marco, som un cofrare! "Eu pas" collonut.
Cuaderssen, volia posar "una camisa blanca tipo Cuads no mal diu", en referència a sa teva indumentària estiuenca nocturna habitual (ug! feina). Ara m'ho has posat fàcil.
Salut cofrares!

Bua ha dit...

Ehh, un moment. Un carrer a Son Servera?
Joer, Marco, t'has passat. Això ho deixarem per ses anomenades personalitats.
A jo em basta un lloquet per dins sa cofradia i es blog.
Vols dir que divendres seràs per aquí? Idò dissabte segur que mos veim a nes concert S'Oratge (cosí Toni Brunet).

Jaume Juan ha dit...

Bones a tots/es!!!

idò si...quina sorpresa quan vaig veure a n'en Miquel conversant amb en Tonino, ens presentarem i comentarem es blog, parlarem d'en Marc i de la gent q hi participa, de ses verbenes de s'estiu amb Detroit i de lo bò q ha estat s'estiu...sense q ens adonassim es bar se va omplir.

Jo vaig començar a fer feina, i com se cosa estava un poc desbordada li vaig demanar a n'en Miquel si ens podia donar una mà...i com veis, una mà i lo q fes falta...va posar copes, i mentres me comentà q tenia tres "hits" preparats, d'aquests q fan aixecar es braços a sa gent, i quan va trobar es moment, va agafar es mesclador i els va posar, i així va ser, va revolucionar es bar...!!! ;)

Tanta sort q varem fer 4 fotos d'aquells moments.

...fent referència a n'es comentari d'en Marco i citant una frase d'en Miquel...ni allegado ni òsties, jo som un COFRARE...i crec q d'es BONS!!!

...per mi va ser un plaer...ja fris de q arribi es sopar d'es tema estruquen, això si, he de pujar un parell de posicions.

Salut.

J.J.

Artur ha dit...

Impresionant! com ha dit en Pau, això és saber estar en estat pur! genial!

company ha dit...

recitalot de maister Bua !
Per Nadal, a sa visita anual per Manacor, ha de ser gros.

Marc ha dit...

Enorme Bua, es teu saber estar i es teu esperit lliure són admirables...
Ets un puta model a seguir, si tota sa gent de 40ipico d'anys fos com tu el món aniria molt millor....!

Gran JJ! Gràcies per aguantar en es nostro veterano! Dim a quina direcció t'he d'enviar es mail per fet-te COFRARE!!!

pd: llull q jo recordi sa paraula cofrare va sorgir bastant abans de s'aparició de mr. Bua

Bua ha dit...

Artur, saber estar? dins un bar fent Heinekens? Idò sí, sé estar XD.
És bó de fer saber estar, jojojo.

Marc, encantat de que em piropeis, xò he de dir q aquest esperit q dius ve condicionat, i molt, x sa gent com tots voltros q m'heu deixat ser part de tot això, i no heu vist en s'edat una barrera.

lluc ha dit...

Festival! Aquest post obliga a una visita cofrarica massiva a n'es bauxa en dates nadalenques!! Clar que si! Això és acollida i lo altre són tonteries!

Bua, enorme... qui és que feia tantes fotos?

Marc ha dit...

Mirau quina web més system que acab de trobar! Una tenda on fan camisetes d'Oliver i Benji!

Artur ha dit...

Bua, crackot! això no té res que veure amb fer birres...es saber estar se té o no se té... Enorme J.J. amfitrió.

Sa pàgina aquesta és dios, si feis comanda jo vull sa del Flained den Phillip Callahan! Sa del Tohú tb aberra.

Bruno ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Bruno ha dit...

que gran Obi.Bua! .. manager d'ofm, yahoo, ucl i dj!

tenc un amic que te sa camiseta den Julian Ross crec q del Mambo, es bonissima!

arnau ha dit...

Grandios Bua! No tenc paraules per definir aquest postarro...

Es teu somriure ho diu tot i més CRACKOT!

Jaqme ha dit...

Espectacular Bua i el teu esperit de llibertat! Davant la barra, darrera, posant música... has pensat mai en reobrir es Cassino?

Bua ha dit...

Lluc, Artur, Arny, Caudi, Kempes, Brunx, Jaqme, Cuads, JJ, Paunovik, Caskete, Marco. Gràcies a tots. Crec que he crescut un pam amb aquests comments.

Bua ha dit...

Lluc, ses fotos les feia o en Tonino o en JJ i, si surten tots dos, una cambrera.
Jaqme, jajaja, reobrir es cassino. Cans vells, es meu padrí tenia un bar, Ca'n Monserrat, a Sonser, i li deien "Es Cassino". Au idò.

Jaume Juan ha dit...

Bones!!!

Sr. Marc, crec q he escrit malament una frase i ha donat peu a una interpreteció equivocada.

He posat sa frase q en Marco ha fet referència i q en el seu dia va dir en Miquel, lo de ni allegado ni òsties...idò he emprat sa frase, per reforçar sa meva opinió de q en Miquel es un cofrare i d'es bons, sempre en referència a ell. Jo seguiré amb es meu rol de lector, comentarista i, si surt el cas, col.laborador, com per exemple aquest post, q massa bé m'ho pas!!!

Au idò salut!!!

Anònim ha dit...

Bon vespre a tots: cans vells, Jaume J., allegados de tot àmbit, etc. Quin nivelón! avui no me n'he pogut anar sense escriure res.

uy uy, danger. Jaume, resa perque no te vengui tota sa cofradia junta que arrassaran es xiringuito jeje.

Un saludo a tots! mos veim en es bars!

Marc ha dit...

q és aquesta signatura, t_toni??:P

jj, tu decideixes. p jo has fet mèrits suficients (comments, saber estar & autoassumptes) com p adquirir sa categoria d cofrare...

Bua ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Bua ha dit...

Aqui vos deix un enllàç molt interessant que m'ha passat es cunyat Jaqme, perque pogueu personalitzar es vostro gust musical i fer tota classe de pupurris.

http://www.lastfm.es/

marco ha dit...

Marc, no me referia a sa paraula, sinó a sa frase, lo bé i contundent que va sonar (heu de pensar que estant a s'oratge, tipo les 2 de sa mantinada, amb un parell o més de cervesses, dir aquesta frase amb tot s'esperit del món...no vos imaginau es subidón!)

Exacte Bua, dissabte toca es primo, mos veim amb un tassó en sa mà, segur.

Jaume Juan ha dit...

Marc, idò si m'ho he guanyat, vull aceptar amb molt de gust ser un cà vellot, miraré d'estar a s'altura. Et passaré un mail.

Marco, aquesta frase és de les q obtenen es rango de mítiques, qui més qui manco n'ha mollada una alguna vegada, tipo: si això es sa guerra, q no vengui sa pau (sempre acompanyada d'una forta aferrada amb es company de fatigues)!!! i solen estar relacionades a una xumada...

Tonio, bons anys els d'es batx. artístic, i sobretot, no vam pegar un palo a s'aigo. Apuntalarem es bar quan vengui aquesta tropa.

Au senyors, bon dia i salut!!!

Bua ha dit...

JJ, enhorabona per teu saber estar (m'ha arribat a agradar aquesta frase) en tot moment, que t'ha duit a rebre sa distinció i excel·lència de CA VELL.

Ara, això sí, hauràs de fer un senyor post de presentació.

O no, Caudillo?