1 de desembre del 2008

Mafia italiana a barcelona

Aquest video l'hauria de pujar en Freguen però li fa peresa, jo crec que es digne de ser posteat.

explicació by dellen:

Això és lo que m'he trobat quan he arribat a ca meva a les 5:00 AM de sa matinada d'un dimarts després de veure una pel.lícula de merda i de fer unes copetes (sobretot fent referència a n'es seu tamany) amb es meu "allegado" (com dirien colcuns) per antonomàsia. Això és degut a una negativa que li he donat a nes meu company de pis en relació a fer un treball. Just m'alegra pensar que si hagués estat respondable/aplicat i hagués tornat a ca meva quan tocava, no tendría aquesta joia de video. A vegades s'agraeix que te corrompin, encara que sigui incumplit "obligacions supremes". Disfruta-ho d'es video...

P.S.: Com m'agrada ser Sicilià en aquests casos!!


2 comentaris:

Bua ha dit...

Enormes s'interpretació, es vestuari, es decorat Beefeater i es guardespatlles. És una joia, Antrax. No l'esborris mai.

Marc ha dit...

Jojo, se va a habé! Com mola tenir temps lliure...