17 de març del 2009

Di Stéfano, un cavell

Ses moltes referències a nes mestre Di que he vist darrerament en es blog i via mail (tema estruquen) em conviden a redactar aquest post.
Vaig tenir sa sort de conèixer es cavell Di a un sopar multitudinari, en es que em va signar un autògraf, que guard.
Es restaurant estava en un primer pis d'un hotel mallorquí. Acabat es sopar, vaig baixar a sa cafeteria. Sa barra estava a nes costat des darrer escaló que pujava a nes restaurant.
Abans de demanar sa consumició corresponent, arriba mestre Di. El vaig saludar de nou i el vaig convidar a prendre una copa. No es va negar, per sort.
B: “Una copa para el maestro”.
D: “Balantiiine, con hieeelo”.
B: “Otro, con coca-cola”.
Es cambrer de torn mos du dos Ballantine’s, un carregat amb gel, s'altre tipo cubata, es meu.
Li dic:
B: “Qué suerte la mía, tomar una copa con la gran saeta rubia”.
Atenció a sa resposta:
D: “La carreeeeta rubia. De recorrido cooorto y de aliento laaargo”.
Em vaig descollonar viu! No ho oblidaré en sa meva vida. D'aquí sa transcripció clara i precisa de sa frase més de 10 anys després.
Aquest cavell d’honor, aquest sí, va guanyar cinc copes de europa i es més vells el comparen amb sos mítics Pelé, Cruyff i Maradona. Jo no l’he vist jugar mai. Crec que molts des que xerren d’ell tampoc (no hi havia tele quan ell jugava).
Vaig tenir sa sort de xerrar una bona estona amb ell i convidar-lo a una segona copa. Va contar anècdotes i mos va fer flipar i riure una estona.
Potser hauriem d’obrir una secció tipo cansvells amb famosos o mítics i que cadascú conti sa seua. No?

14 comentaris:

Bua ha dit...

Per cert, atenció a sa corbata, sa meua dic, jojojojjjo

Marc ha dit...

Dios, Bua, ets un gran.
Mítica història! Unes xumades amb mestre Di!

Bruno ha dit...

genial la corbata y la anécdota, gran jugador de River el mestre Di. Yo por apellido tambien soy Di. jajaja.

Edu ha dit...

Increible historia Bua, este post lo deberías haber puesto hace meses! Enorme Di Stefano y tu corbata...

Caskete ha dit...

Eso es saber estar, madre mía... Q grande Bua!!

company ha dit...

Que gran Bua, ets es puta rei des xiringuito !

marco ha dit...

Quan divendres passat me vares contar aquesta eixida, no vares mencionar sa corbata, jajaja! Grandíssimi anècdota, ja tocaua compartir-la amb sa cofradia

cuads ha dit...

estic flipant!!

aixi q tota sa cofradia esta a dues conexions de don alfredo! Quan un sent xerrar d'akests mites s'imagina q deuen beure cardhu com a minim, un ballantines pareix un tanto plebeyo per un homo q té 5 champions!

bua: una camia blanca no mal diu...pero una corbata amb un disseny 80's??

Bua ha dit...

Ultracontent de que un mite com LA SAETA hagui tengut aquesta aceptació per sa cofradia.

Creia que un homo tan major -i que no hem vist jugar cap- no tenia interés a s'època den Cristiano, Messi, Casillas, Kaká i cia., però estava equivocat.

Un mite és un mite.

Tema corbata.- Es disseny, míster cuads, és des mitjans 90's, no 80's. Aquesta megatrobada amb Mr. Di deguè ser s'any 1995 ó 6.
No te facis tan enrera.
No mal diu sa camia blanca, jojojojojo!
Tocaua.

Edu, no podía vaciar el saco en un mes. Espero que me quede cuerda para rato, jejeje.

Bruno, de ahí debe venir tu saber estar en la cancha, el gran Alfredo Di Lella.

Reste de cofrares, que vos heu limitat a magnificar aquesta anècdota amb un megamític Di, gràcies.
Només vos puc dir que me vaig fotre es dos cubatas (Ballantine's cola) sense enterarme'n, de sa puta emoció de xerrar amb tan entranyable person, que ho va ser, i molt.

PD: Cuads, idò si, Mr. Di bevia Balantiiine, no Balantains com deim noltros, i ho pots creure. A lo millor no va voler abusar de sa meva butxaca demanant un chivas12 o un cardhu, com dius. Ja no ho sabrem.

Salut, cofradia!

arnau ha dit...

Darreres confirmacions a nes viña! Huecco, Orishas y el espectáculo “Ojo Con La Mala” con Mala Rodríguez, Refree y la Original Jazz Orquestra Taller de Músics.

Realment m'esperava unes altres confirmacions! Tot i que la Mala si que me l'esperava...

Marc ha dit...

Refree??? Si aquest tio és un indie! Què gran, fa ganes lo de s'Orquestra des Taller de Músics! Meam si això convenç en Palermito! ;)

Sionel ha dit...

QUE BONA BUA! TE SAPS MANETJAR COM UN TIBURÓN ENTRE AQUESTA GENT MÍTICA I ADINERADA!

Bua ha dit...

Descanse en paz, Maestro!

Bua ha dit...

Jo sabia que vos havia contat sa jugada...