14 de desembre del 2009

Una de Coros

Després d'un cap de setmana molt enriquidor per terres mallorquines on no vaig veure en Bua per mitg (ses males llengües diven que estava a ca seva sins una càmara d'oxigen ja que ara vol respirar aire megapur 24 hores, altres llengües diuen que ho ha abandonat tot i s'ha mudat al monestir de Lluc) podem començar sa setmana amb uns videos de musiqueta ( Setmanari Musical Rest in Peace) Són cançons conegudes per tots per en verssió des capellà. Vos en deix un parell, de totes maneres es youtube n'està plenèrrim.







i per acabar un video entranyable

8 comentaris:

Bua ha dit...

Tof, bon dia.
Acab de llegir: "...on vai veure en Bua per mitg (ses males llengües diven que estava a ca seva sins una càmara d'oxigen ja que ara vol respirar aire megapur 24 hores, altres llengües diuen que ho ha abandonat tot i s'ha mudat al monestir de Lluc)".
1.- Divendres vaig anar a sopar amb na Marta a nes BAR NOU, plé de fum, sense problemes. Hi vaig ser fins a les 00.30 hores, i després anarem a s'oratge a rebre un parell de mufades by tof. Ni rastre den Tofito.
2.- Dissabte, post futbet, vaig ser a s'oratge, ple de fum altre vegada, de 19 a 23 hores, fent birres. Meam si vé en Tof i tendrem un debatillo.
3.- Com havia sentit dir q eres per Mallorca, Tof, diumenge vaig anar a veure es gran, enorme, Mallorca de xampions, també a s'oratge. Vaig ser fumador passiu de nou.
UG. I en Tòfol?
Has vengut a Mallorca, Tof?
ô ha estat un somni?
Bon dilluns a tots.

tofito ha dit...

joder pus serà que no varem coincidir perque divendres me vaig pirar de s'oratge quan en juanito va rodar clau i dissabte vaig sortir de s'oratge les 4, que casi vaig necessitar ajuda des cubatas i tekiles que duia a dins es cos.

llàstima que no coincidíssim però no per tenir un debatillo sinó simplement per passar una bona estona entre colegas.

de totes maneres per nadal ens veurem.

Bua ha dit...

es tema és que sense passar pes batin, tipo la 1 es divendres, i les 00 es dissabte, me vaig posar es pijama, jojojo, me reserv pes concert de mortadela quartet, com a mànager des grup, si sou per allà, idò fins dia 19, si no, per nadal i ST. ANTONI BOSCO!!!!

Marc ha dit...

Què fa en Robin a en es primer vídeo (1r per l'esquerra)?

Marc ha dit...

Molts bons es segon i tercer vídeos!

Xavier Peña ha dit...

concrep amb en Marc, segon i tercer molen molt

Bua ha dit...

estic amb voltros, es 2ón i 3er són bons

Bruno ha dit...

A nes 2on video fan un montón de gestos de forces espaials!

Que guapos son es cooroos