19 de desembre del 2006

actualitat pre-nadal

un parell de punts:

1.-el barça, es nostre estimat barça ha perdut sa final des FIFA World Club Cup contra l'internacional de porto alegre. Va ser un puta partit pellos, varem fer mes oi q un puta kilo de merda i un puta ekipo de picapedrers mos va guanyar. Estic d'acord en que se pot considerar una competició menor donat que son pocs partits i que es rivals no són d'altura, vale, pero si són pocs partits i es rivals no son gaire bons mes facil ho hauriem de tenir no? ido no, encara hem tengut coions a perdre. Esta clar q akest ekip es coionut per guanyar sa lliga pero ses finals no són lo nostre joder. Contra l'Arsenal les varem ben putes, recordem que es gran merit de guanyar akella final va ser es sistema de politges Larson i sa puta monya den Belletti. Sa final de sa supercopa d'europa contra el sevilla crec q no importa dir res i sa de diumenge no varem poder superar sa pressio de l'internacional, joer tio, a veure si aixo s'arregla

2.- Estic començant a moure fils per es triangular de nadal, es partits crec q tots estarem d'acord en ferlos al poli i 6x6. Falta discutir es format des triangular, m'explic: a veure si ho hem de fer en un dia o en un parell. Ferho en un dia per jo es pellos perq jugar dos partidets en un dia pot adulterar sa competi donada sa resistencia mitja des participants. Jo vot per ferho en tres dies, un partit cada dia. Sa meva opinio es que cada ekip presenti sa seva plantilla en una data maxima, aixi si algun membre no pot venir els dies acordats no es podran fer fitxatges de darrera hora. Tambe hauriem de decidir es dia/dies de sa competi. Tambe hauriem de discutir es nom no? jo vot per Federations Serverines Xmas Cup, sona be no? Supos q en s'ekip q representam es q mos kedam a mallorca tot l'any hi serem en Juanito, Manu, Juli,Pau calada, LLuc, singa i jo pero encara no ho se, he de discutir ses seves elevades fitxes...

3.- No criticare s'enquesta de sa setmana pero com q es buidadotes no trobam molt on votar en proposare una d'alternativa, on fins i tot m'atrevire a ferla per seccions: Que de tot aixo vos fa mes rabia?

a.-) opcions per buidadotes:

i.-) en manti
ii.-) s'actitut general den canoves
iii.-) q es gerrets guanyessin es derbi

b.-) opcions per gerretots

i.-) en manti
ii.-) s'actitut general den canoves
iii.-) que no s'hagi inventat un sistema de ternals per aturar els anims i s'esperit buider

c.-) opcions per a tothom

i.-) en manti
ii.-) s'actitut general den canoves
iii.-) ses comilles den cuadros (fan moltissima rabia)
iv.-) una dona sense follera
v.-) un peta q no tira
vi.-) el madrid
vii-) es podio des FIFA world player d'akest any

4.- Per acabar nomes volia dir q comença a ser hora de pensar es tema nochevieja d'enguany

4 comentaris:

lluc ha dit...

bona tòfol bona! m'agrada akesta actitut organitzativa!!

i ja k sa polèmica catalana s'ha acabat podriem començar-ne una altre per es triangular!!

au idoi, visca ses Federations Serverines!

Nate ha dit...

Q bé Tofol!
les opcíons clavades, sobretot ses tothom
M'agrada s'idea des triangular

marco ha dit...

jo ficaria en melendi per aquí enmig, sobretot després de veure s'entrevista que li van fer a noche hache i els videoclips des sing star. Un peta que no tira també té lo seu, per cert. Lo des triangular collonut, ja mirarem d'aclarir quatre detalls en ser per mallorca.

La brisa da en tu cara,
tu cabello y tu mirada,
el jardín lleno de rosas,
y cadáveres en las fosas.

El alma se serena
con la luna llena.
Plenitud de amor
y el dolor en el tumor.

Suena entre los olmos
el agua de un arroyo,
que feliz tesoro
de mercurio y cloro.

Baile en la campiña,
riendo están las niñas,
se besan las parejas
y se mueren las viejas.

La noche sosegada,
la música callada,
la soledad sonora,
cállese señora.

Dulce acogimiento,
honesto pensamiento.
Dotado de dulzura
que empiece la tortura

company ha dit...

Iepa, jo faria es "triangularet" aquest, però amb un dia! de dimecres a a divendres antes de nit vella seria sa neta. Venga, que si