15 de març del 2007

Tancant es tema sobrassades

Furgar en velles ferides és el meu propòsit. Aquest post va dedicat integrament a nes senyor Tòfol, altrament dit per mi i de forma carinyosa; tofito, tofi, tofrito, tèfes...

El fet que em diguis "Judas" a la primera de canvi, demostra que encara no has encaixat la meva abraçada a la disciplina gerrètica, que tu tant detestes... o detestaves (pq cualque vegada no vas dubtar en canviar de jaqueta).


Amb aquest post pretenc, (per punts, com a tu t'agrada);


1.Tancar el conegut conflicte de sobrassades que ens afecta des de fa 2 estius i que si m'envies seran retornades.

2.Demostrar que hi ha mallorquins que no els costa tant desprendre's d'una sobrassada i uns botifarrons.


La foto en qüestió ha estat presa aquesta tarda a la seu gerrètica, on un emocionat Xisco ha rubricat (en forma de regal) un homenatge per la meva entrega i dedicació a l'equip i a la seva persona. Si si, soy yo!












"Gracias por este sueño!"





"Uaveubist!!"

4 comentaris:

Tekiss ha dit...

Cagondell Tofol! Quin mal cofrare que stas fet!

Per altra part, volia destacar es gran saber estar des senyor sentve davant sa càmara! Quin nivell! Esperem que sa senyora Xena no nedi, i postegi tots es documents gràfics recollits ahir vespre.

Nate ha dit...

sisi boníssimes ses fotos!!gran posado den sentvei

Marc ha dit...

Excel·lent es S.E. des senyor S.E.N.T.V.E., que va fer de pagataxis tota sa jornada d'ahir...
Veient ses imatges s'entèn es perquè...quin color que té sa sobrassada!!!

company ha dit...

molt gran Santvi! segur que ja en queda menos de mitja amb es teu saber estar a taula.