13 d’abril del 2007

Torna sa Lligueta dels diumenges!!

Comença sa Champions!!
Diumenge 22 primers partits


Els equips de sa confradia se trobaràn en grups distints. Els Gerrets es veuran ses cares amb Roca 29, Deforasport i uns nouvinguts Kolo-Kolo, que si no vaig malament és s'equip dels cosins mantillosos.
Els The Buidadotes competiràn per una plaça a semifinals amb ses Xapetes Taronjes i els Angels den Tomeu, ja que s'altra plaça serà difícil prendrer-li a uns totpoderosos Cocos Locos.

Els primers partits:
17:00 Cocos Locos Vs The Buidadotes
19:00 Es Gerrets vs Kolo-Kolo

Diumenge 22 s'ha de pagar. Esper que tothom tengui es compte corrent a punt per fer front a nes pagament.

7 comentaris:

Xineta ha dit...

AMUNT THE BUIDADOTES!!!!!!!!!!

Però Manti, també estam amb tu eh??jeje!

Xini

Tekiss ha dit...

Fatal Xiniw.. fatal! Força Gerrets i punt pilota!!
Aquest any si! Sa Champions és nostra,,, a partir d'ara n'Andreu Julià ha oblidat qualsevol compromis familiar!!

Tekiss ha dit...

Ah! Vull fer un recordatori als presidents (Xisco i Cuadros): començau a moure fils per aplaçar es partit de dia 29 d'abril. Com tots sabeu sa cofradia serà donant-ho tot a n'es ViñaRock.
Partit Público(Cans Vells FC) vs Artistas?,,,npfgm

Xineta ha dit...

Mantiiiiiiiiiiii! jo ho faig per tu, no voldria hi hagues problemes. jeje!
A s'equip gerrètic hi ha massa ca, no se si vell o que però a mi també m'agraden es moixos, de ca ja basta un. "El perro sempre sera es millor amic de s'homo..." en vista de que jo som una dona...

Au ido au!

Buidadothes al poder!

deguer ha dit...

Xineta Dios.
Moixos al poder!

Xisco ha dit...

Xinis, esper que qualque dia puguis explicar aquest enfilai de dois!

Força Gerrets!

I tot i que vaig ser jo qui va porposar es nom, crec que sa UEFA hauria de passar a ser es trofeo Ramón de Carranza o s'Intertoto. Dir-li UEFA és dir-li massa.

Se proposa una porra.

1.Campió Champios:
2.Subcampió Cahmpions:
3.Campió Ramón de Carranza:
4.Subcampió Ramón de Carranza:




Aquesta és sa meva:

1. GERRETS, como no
2. Cocos Locos
3. Buidadotes (fent país)
4. Ses Xapetes Taronjes

Xineta ha dit...

Xisco...es meus dois no s'expliquen, se diven i queden allà,s'enfilen i s'enfilen i ja vorem a von acaben.

Mem, dema com va sa cosa!

Son quasi les 5 des matí, me colgaré!

JO ME COLG...

BONA NIT