16 de juny del 2007

Sortideta pel centre

Després de molts dies de baixa i avorriment, ahir quan en xavi banyoles em va cridar per avisarme d'un sopar de la cofradia em vaig alegrar enormement. De camí sabia que aquella nit tenia pinta de convertirse un cocktel de passions, sentiments i paripes varis. Qual fiera alliberada d'un llarg presidi, em vaig llençar pels carrers del barri gòtic de manera desbocada.

Tot seguia el seu camí normal, sopar, ofm, fancy pants, ji ji ji, ja ja ja, cumple palerm, tiki taka, de que eneque i avoneres... Després sortides pes centre cap a la musiketa, uns quants vam quedar a fora fent birres a 1 euro, el carrer oferia tot lo que demanavem i més. A partir d'aki, (anant per feina que mesta agafant un xungo), records borrosos, cantics, prohibicions d'entrar als enfants al duo de "xeves" que ahir no van triar les seves millors robes, i caminades erràtiques sense sentit.

Del que si que tinc un record mes "nitid", si es pot dir aixi, es d'haver vist un cotxe dels nostros estimats mossos i de forma natural-instintiva-borrachil dedicarli un gest ofensiu que va ser entés a la perfecció i que va suposar que despres de 20 dies amb dos muletes, acabes fent 50 metres llisos amb tota una cofradia de mossos darrere. Contrariat per la situació desproporcionada, (persecucio com si hagués assassinat algu), vaig decidir tirarme a terra (o igual em van tirar ells, no record) i procedir a fer un simulacre d'atac "d'ansietat-pre-epileptic" que va disuadir els mossos de continuar magrejantme com si fos un delinquent. La cofradia va entrar en acció en es classic paper de; es buen xaval, va un poco borracho... i van deixarme anar sense dirme res, que jo sapiga, "i tant amics". Surrealisme pur i dur que sha confirmat aquest mati quan me despertat al sofa de borrell, amb un mal de cap increíble, que encara dura.

En definitiva, sortidota amb tots els alicients, posteable 100%. També faré un poc d'autocritica i reconec que les ganes de sortir que tenia, despres del periplo muletistic, van treure el pitjor i lo millor de mi sense restriccions de cap mena, amb resultats ja comprovats. Un mea culpa i un proposit pes proxim dia no nar tant a matar creant situacions comprometedores pels meus allegados. Men vaig a dormir.

8 comentaris:

Llorenç de Pina ha dit...

jajaja! m'imagin sa persecució (amb música, clar, com a ses pelis) a les tantes de sa nit pes centre i un asalto a en xavi qual balón de rugby enmig d'un partit...
ja va bé si no s'han hagut de lamentar cops i incidents majors (me ve al cap un vídeo d'una comissaria dels mossos que va sortir per sa tele fa unes setmanes)

tant de temps fora sortir no és bo. després vas com un ca desfermat i passa lo que passa...

Nate ha dit...

vaja sortidota ahir! va passar de tot i molt, diria q només va faltar una batalla campal entre cofrares i un grup de quillos o algo per l'estil.
Mare meva quins paripes varis q varem viure ahir!!

Edu ha dit...

Santvi... Enorme tio, "el Cano" me ha contado lo de tu persecución y posterior ataque epilépsico... Enorme, enorme. No hablamos de hacer trajes/derribos a un yonki/joven cieguete/turista francés/abuelo borrachín... Hablamos de derribar a las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado.

Grande, maestro. El rabo y las dos orejas, te tendrían que haber sacado a hombros del Raval.

PD: Comisaría 9 de La Rambla, fatídica y peligrosa. Amigo Pechi, del servicio militar...

Marc ha dit...

Destructora, apassionant, intensa, enorme...
Gran sortidota i gran final de festa amb mestre Santvi fent de James Bond...
Això sí, avui no hi ha qui me mogui des sofa...
Sempre mos quedarà n'Allison

company ha dit...

Sortidota com sempre "a verlas venir" i desastre total assegurat.
Sa meva multa per fixar pes carrer també se quedarà a sa posteritat, per cert, crec que se la va quedar en Cuadros com a reliquia.

Putes sortides pes centro sempre són NickyHaydens!

Marc ha dit...

Fixar pes carrer mola, tipo OFM, però a tu te varen posar sa multa per pixar, campeon.
180 € npfgm

Xisco ha dit...

Enorme sentve. No se podia esperar menos de sa confradia.

Comment de retorn després de vàries setmanes d'absència degut a un estat d'inmersió projectual abosluta. Demà junta de confrares a sa seu social de Viladomat per veure si entre tots podem arreglar sa situació blaugrana i acabar fent unes cerveses per canaletes.

Demà dematí faré una visita a s'escola industrial meam si trobam una estona per fer un amistosillo. Ja diré coses.

Marc ha dit...

I just wanna feel, real love!
Feel the home that I live in...
'Cause I got too much life!
Running through my veins, going to waste...!
Què gran Robbie!