4 de desembre del 2006

ESCANDOL EN MAJUSCULES!!!




crec q no importa fer comentaris...

10 comentaris:

Nate ha dit...

q gran trabajo de periodismo de investigación!queremos una publicación diaria

Xisco ha dit...

Nonmés un comentari, sospit que és un montatge.

Marc ha dit...

xisquin!!ja tens inet??
visca s'md!

rufire ha dit...

be Tòfol. Demostrant quins són es teus colors.

Amunt Buidadotes

tofito ha dit...

a properament mes noticies, estic preparant un treball d'investigacio q flipareu

xavi santvi ha dit...

Com no haig d'estar orgullós de pertànyer a un club que amb 6 partits marca 62 gols, que de 7 partits en guanya 6 i tots amb victòries amplies, que em tenen apreci i em consideren un gerret més, que m'han donat pa aigua i sostre quan m'ha fet falta. No us dol la meva traïció, us dol haver estat tant aficionats a l'hora de gestionar el vostre club. Qualsevol dia explicare tot el que va passar en aquesta transacció polèmica. D'entrada el primer en oferirme vaig ser jo però el gran magnate cuads considerà que la plantilla estava tancada i que era massa nombrosa. Gran nedada cuads, gran nedada. Era tan fàcil com dir quan més serem més riurem, però no, les ànsies de protagonisme i poder van fer desestimar-me com si jo fos un puta objecte, a partir d'aquí ja no vaig tornar a mirar els buidadotes amb els mateixos ulls. I ara, m'esteu demostrant perquè vaig fer ben fet en gerretitzarme.
PD; no m'importaria ni ser etarra ni vasc. GORA EUSKADI TA ASKATASUNA! Tot sigui per lluitar contra gent de la vostra "estirpe".

marco ha dit...

tot un exemple de rigor periodístic, objectivitat i transparència

Marc ha dit...

xavi, llagrimes als ulls...
quina elegancia i quin saber estar!s'esperit gerret t'ha atrapat, i ja mai podràs desfer-te'n!
i demà ses "I Jornades Gerrètiques", amb Nato com a convidat de ses colfloris...

Xisco ha dit...

Xavi, tot i es poc temps q dus dins s'entorn gerrètic ja n'ets tot un pilar.

tofito ha dit...

lo dicho: "como ser un traidor y estar orgulloso de serlo"