17 d’abril del 2007

TELECOGRESCA IS COMING (II)




Ja tenim cartells... un amb un look semi-gòtic i s'altre amb pinta de festa de Carnaval, però tots dos molt molons...
Com no, un any més, aquests cartells poden ser penjats per més d'un cofrare; dissabte en monx-manti i en palerm-fire me varen comentar que voldrien penjar, ho dic perquè...
ABANS D'AVUI VESPRE M'HEU DE DIR QUINS DIES VOS VAN BÉ I QUINES ZONES, PERQUÈ DEMÀ S'OBRIN ES TORNS!!
(RECORDAU QUE VOS HEU D'APUNTAR 3 DIES. ES DIA D'INICI ÉS ES 25 D'ABRIL)
Qui no m'ho digui abans d'avui vespre nedarà i se quedarà sense fer de matxaca perquè segur que entre demà i dijous s'omplen es torns de propaganda. Ja ho sabeu!

Bona Gresca a tots!

17 comentaris:

monxo ha dit...

Jo i en Manti ens apuntem segur, però primer he de parlar amb ell pes tema dies (ja que fa feina). De totes maneres te direm coses, o be més tart o be si en Tequis ho veu i diu coses. Ala, queda dit. Si no te dic res, apuntam es dies que te doni la gana.
D.N.I. 37341116-h

Xineta ha dit...

Bon dia a tothom! son les 12:30, npfgm aixecar-se a aquesta hora, o no?
Bé, es tema es que he vist això de ses penjades de cartells i m'apunt a n'aquesta expedició. Ja me pots apuntar, mes igual dia, hora i lo que sigui, sa qüestió és fer més es monai de lo que el faig.
Madó Bàrbara Nebot supos que també serà una afiliada.

He vist que en Monx ha deixat es seu DNI. Deixaré es meu ... 41519200Z

AAAAhhh!!! si has de posar es meu nom pensa que no me diven Xineta! jaja! lo veo negro!

Au idò, ja està tot dit!men vaig a berenar.

XINI

Marc ha dit...

Vull nom complet i DNI de totes ses parejitas....
I avon eres?

marco ha dit...

kane apunta'm a mi també, no nedaré com els anys anteriors. No sé quins dies hi ha però m'aniran be, i ses zones me la pelen (a no ser que m'enviis a zona franca). Marco Llull 41518608C

marco ha dit...

Schultheis ("schweinsteiger...")

Marc ha dit...

Torn a repetir (sobretot per tu nato): parejiiiiiiiiiiitas!
I es dia d'inici és dia 25 (posteat), i es darrers dia 11...
I avon eres?

Xineta ha dit...

Molt benet es tema!!
Es meu nom cmplet és;

- Catalina Melis Galmés 41519200-Z
- Bàrbara Nebot Vives 41515891-v

Ale ido...PASEN Y VEAN!!

XINI

Edu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo m'apunt..... me va be qualsevol zona mínimament civilitzada.... Lo k passa es k necessit parella..... algú s'apunta amb jo?? Weno, posteau i deis coses

Sandro Fregapane X-5029601-F (si, k passa som raro... som es de's DNI blau)

Marc ha dit...

En pibito, fregs?

Tekiss ha dit...

- Ramoncho Rey de chupar coTorres Vallés DNI 37341116-H (festival del humor)
- Andreu Julià Puig Frontera Riera de Conies Caubet Planes Mascaró Canals i Taltavull DNI 41519741-A

yeeeaaah...

Anònim ha dit...

Bones Marc!

M'apunt a sa penjada d cartells!
Meam si enguany no ned i venc d'una puta vegada!!
Pareix ke en Frega no te perella, ido si a ell li va be, jo puc anar amb ell!!
Supos ke ell penjara per s'escola industrial, i a mi m va molt be!!
Es dies mes igual sempre!!

Marga Bonet Cabrer 41515861X
Frega dim coses!!!

marco ha dit...

per cert, els cartells guapíssims, sobretot es d'adalt (tot i sa meva tendència a emplear-la, aquesta vegada no és ironia)

monxo ha dit...

Canoves, sa meva camiseta L que ja no som tan petit

marco ha dit...

jo també vull una camiseta, M o L

Anònim ha dit...

Bonet.....sí quiero. jejeje Bé, encara no sé molt bé per von es k hem de penjar, però bé, m'és iual. Per cert Marc, jo una M.... pero don't worry, ja li he fet arribar un mail a un tal Gonzalo (k si no m'ekivoc es un dels capos d'això, no? No sé.... m'ho he suposat pel mail...)

Bé, i ja k això de's sopar no s'acaba de concretar, o almenys això es el que pareix, jo propòs k sigui demà dijous 19 (a una setmana des festival)... si seguim nedant amb es sopar no arribarem a aclarir gaire....

Au gent.... ahí dejo esto

Fregs

Anònim ha dit...

Cànoves!!! Meem...tema matxacas de ke va això?? Penjar cartells??

Jo estic bastant disponible, es tema va per parelles per lo que veig...eu diré a n'en Soler (un santjuaner) però no sé de ke va gaire tot això