24 de maig del 2007

Ponte el capuchóooon, protege tu vida.... no dejar un bombo, es muy importante!!!

En reacció a ne's derribo des caudi..... he decidit deixar es vaguisme de banda i cumplir amb ses "obligacions bloggàceas".... bé, he recopilat una sèrie d'anuncis d'akelles petites coses plasticoses que mos eviten sa descendència i sa presència de MTS, vamos...CONDONS. Aquests són un parell (mallorquí) dels molts k paren per sa xarxa.... esper k vos agradin.












(P.S.: Per ki no entengui inglish ni franxute, lo k diu es nin és "mu mare m'ha donat permís")





Después d'akests spots tan sexuals.... seguirem amb es tema, però ara ve un GAG...


I ara per finalitzar aquest postatxo vos posaré un "videoclip condonal"...


Au, a follar s'ha dit! Però amb condons, eh? jejeje

8 comentaris:

cuads ha dit...

no si es perque van dirigits a noltros o q...pero me pareixen tots vertaderas obres dart...

Llorenç de Pina ha dit...

Cagondel Frega, t'has pres ben en sèrio lo de recuperar sa teva secció.
Ben fet! i molt bons vídeos, per jo sobretot es 5è (es des nin al súper) i es 6è (mu mare m'ha donat permís), perquè no t'esperes de què va s'anunci.
S'ha de reconèixer que es putes argentins són uns màquines amb això de sa publicitat.

marco ha dit...

boníssims tots, gran secció!

Tekiss ha dit...

Quina gran recopilació Frega!!
m'he xapat es cul amb tots!!

Marc ha dit...

Bé Frega bé, així m'agrada, que es meus tocs d'atenció serveixin pq sa gent col·labori...(patetec)
Segueix així!
És de Oui,oui,oui és niquel

Xineta ha dit...

MOLT BENET FREGA...!! a veure si aquests grans vídeos serveixen de qualque cosa però ara que hi pens...jo fora al·lots me quedare sense feina! A MAMAR ES CONDONS!JAJA!

roseta ha dit...

jajaja, que bo frega! M'he partit!! S'ha de dir que els argentins son els que en saben mes, pero la cançó del condó es la ostia!! jaja

tofito ha dit...

redeu de fregas!

tant te es estar una eternitat per penjar algo com fer un postarro q hagi d'estar 3 dies per mirar tots es videos!