19 de març del 2007

Mi grano de arena

Hola a todos,

Últimamente me ha dado por el diseño, y en mis ratos de aburrimiento hago cosas de este estilo. Así que al ver los diseños del post anterior he decidido probar suerte a ver que os parece.

Cero compromiso, si no mola, no mola, pero que no se diga que no lo he intentado!

Estoy investigando sobre una nueva corriente psico-sociológica llamada Carrefurismo. Dentro de poco presentaré un informe preliminar en este blog.

Sin más, me despido. Un abrazo a todos,

Lerdo


PD: lógicamente ni photoshop ni pollas, paint a matar!

10 comentaris:

Marc ha dit...

Joer Lerdo com a Logo el trob Niki!!

Nate ha dit...

MOOOOLT SYSTEM TOT PLEGAT
M MOLA BASTANT!!!
la direccio qda molt be tb

marco ha dit...

bastant bo també, es triangle alerta des perill que suposen ses zones de derribos que se solen establir on hi ha memebres de sa cofradia. Lo únic que canviaria és sa figura des ca en si, no sembla massa "ca vell"

Edu ha dit...

Buena... Comparto la idea de Marco Llull.

PD: Quien tenga cualquier cosa a presentar, que lo posté!

tofito ha dit...

a mi me mola

Xisco ha dit...

Sa part escrita mola, però es logo hauria de ser algo més personal. Aquesta senyal tant podria ser de cuidado con el perro o de se regala pastor alemán.

cuads ha dit...

sempre podriem fer una mescla i ficar es ca&botelles dissenyat per en xisco dins es triangle d'en lerdocomotekeremos

Llorenç de Pina ha dit...

Es ca a mi m'agrada més es d'en Xisco. Però ses lletres i sa forma de posar s'adreça de sa web estan molt bé.
Estic amb en Cuads en que se faci un combinat des dos models.

xavi santvi ha dit...

Necessitarem un Rey Salomón de savis judicis per decidir el futur de la nostra samarreta. Molt bé lerdo tot plegat i que ho hagis fet amb paint dòna més caché al disseny.

tofito ha dit...

com pot ser q un programa tan bo com es paint vengui de casa amb so Windows