17 de desembre del 2007

Es comença a rodar "Bola de Drac"

Avui se comença a rodar un film amb actors sobre Bola de Drac a Mèxic. Bola de Drac és la sèrie que ha marcat l'infància de gairebé tots noltros, fet que mereix una mínima menció..

Aquests són alguns dels actors:

Goku



Xixi



----------------------
Na xixi està bonissima, com podeu veure, però en Goku a mi no m'acaba de fer (una mica pinta marica més q de guerrer de l'espai, no?)

En fí, esper que no se carreguin es mite...


En segon lloc... fer una petita i merescuda referència a la victòria New davant l'equip gerret! (anava a posar una foto xo no va be.. ) au, Força New's!

12 comentaris:

Marc ha dit...

Bona dona, sí senyor...
Respecte en es tio, ja vaig dir en es seu moment que s'hi assemblava una mica (tipo nas...), així que tp ho veia malament...

marco ha dit...

a mi sa china aquesta no m'agrada

Anònim ha dit...

Ja. És un callo.

tofito ha dit...

pues jo crec q està bé! si se donés es cas de que la poguessiu desestimar digauli a on visc!

Anònim ha dit...

Molts d'anys, Brad Pitt!44 anyets, te conserves bé...

Jo som més de na Carla Pruni

PD:Na Chichi està boníssima...

Anònim ha dit...

Un altre callo na Carla Bruni aquesta

Edu ha dit...

Freaks

marco ha dit...

idò a mi no m'agrada mamons

Marc ha dit...

Una altra foto de na Xixi (Jamie Chung)

Sa senyoreta Bulma serà n'Emmy Rossum (Mystic River)

N'Eriko Tamura (surt a sa 2a temporada de Heroes) serà na Mai (colega den Pilaf)

I aquest fiera (Joon Park) serà en Yamsha

Llorenç de Pina ha dit...

na Xixi és xina i en Goku europeu i (sembla ser que) d'ulls clars???
ja li poden posar efectes, ja...

rodar-ne una peli només servirà per carregar-se sa llegenda

marco ha dit...

na Bulma ja és una altra cosa, no me molen ses asiàtiques en general, menos sa de kill bill

Nate ha dit...

m'agradaria saber qui fa coments utilitzant "Nate"...