7 de juliol del 2008

Presentació Bua



Bon vespre, cans vells.

Avui, primer dilluns de juliol, i ara que es bloc “descansa” és un bon dia per fer sa meva presentació, i així agrair s’invitació que vaig rebre des Caudillo sa vesprada de Sant Joan, a sa berbena (QDEX), per entrar dins es bloc, i mirar de fer punts per un dia ser un ca vell. Me vareu exigir una presentació més o manco oficial, i així ho faré.

Molts de voltros ja em coneixeu, molt o poc. Quant a els que no em coneixeu, que no passi d'aquest estiu... d'acord?

Vaig entrar un dia per casualitat –que no és difícil- a aquest bloc, no fa gaire temps.

Cercava una web de’n Pep Platel, vaig posar es seu nom a Google search i em va sortir com a primera pàgina www.cansvells.com. En Pep figurava a una llista local de tios bons. Es teus collons! Vaig sentir humana curiositat i vaig fer un parell de voltes per ses seccions. I que voleu que vos digui. Em vaig sentir bé, molt bé. Content de ser des mateix poble que voltros, o que molts de voltros. I també identificat amb el que feis i deis. Idò sí, m’agrada aquest bloc!

“No deixis que mai ningú te digui com i què has de pensar”. Un bon amic meu em va dir fa uns dies que se volia tatuar al pit aquesta relíquia de un tal Johnny Rotten. Tots i totes els que llegiu això compartiu el missatge, sense dubte. Es meu amic em va expressar això dins un altre context, i jo duré es missatge aquí i ara.

Aquí i ara, santes paraules, que vaig aprendre a ioga i que intent a diari dur a sa pràctica. Ara pens que he de participar d’això amb voltros, aquí, i estaré content de que em deixeu ser una petita part d’aquest bloc, dins ses limitacions que puguin suposar ser pare de un nin i una nina de 7 anys i guanyar-vos “d’un parell” d’anys.

M'hagués agradat poder ser a Pina dissabte. Tenc una assignatura pendent amb Karronya. Ja ho sabeu.

Per cert, quin gustasso mos va fer passar en Rafelet ahir a Wimbledon. Li he volgut fer es petit homenatge de sa foto.

Vos deix un enllàç d'un tema conegudissim amb so que jo vaig crèixer (Marco, ojo amb so punteig guitarrer) d’uns autèntics cans vellassos, Led Zeppelin, una versió en directe collonuda de Stairway to heaven.

Marc, ja contaràs com ha anat per Bélgica aquest Rock Werchter. Si en Neil Young ha estat a s'altura de lo que va ser fa 30 anys (és dificil) vos haurà fet disfrutar.

S'altre petita imatge que he penjat és una de ses caràtules de The Wall. Aquest disc me va fer disfrutar molt. Tocaren devers 1996 a s'Estadi Olimpic (Barna) i un servidor hi era. Pell de gallina dues hores i mitja vaig tenir. Idò vagi també per ells s'homenatge.

Ja vos he entretingut un poc. Basta per avui. Me donau per presentat? Esper que sí. Bona nit i fins sa pròxima.

18 comentaris:

Bua ha dit...

Betuedell, quina lletrota. I no la puc canviar a més petita... Marc, a mem si ho pots fer. Gràcies.

Jaqme ha dit...

Ets un crack!

Bruno ha dit...

Quina presentació! que gran Bua. Amb paraules com QDEX, ets un més al blog jajaja. En Rafelillo és una màquina!! Tot un diumenge de tenis, pk amb les interrupcions per sa pluja..

_Bruno

arnau ha dit...

Molt gran bua! gran post i gran presentació. Tot un ca vell

lluc ha dit...

BÉ BUA BÉ!!!

Ja tenim un altre ca vell entre noltros i aquest fa molt bona pinta! Està clar que has entès la mecànica des blog, ha bastat una senyora presentació! si senyor!

Respecte a en Rafita, crec que te un gran suport de sa prensa i massa poc de sa població, lo que està fent aquest tio és comparable i molt més a lo que ha fet n'alonso a nes seus millors moments, i mira, a s'aeroport l'esperaven 4 càmeres i sa regidora d'esports de Manacor.. es sa manera de ser des mallorquins? ja esteim acostumats a que guanyi? es molt bò però repelent? que passa?

company ha dit...

Iepa !
Molt bona Bua, no te conec de res però caus bé. Salut i mos coneixerem en breu segurament.

Werchter estalar, gran festivalarro. Crec que s'hi ha d'anar una vegada en sa vida per veure tot aquell percal.
A nivell de grups vists (vaig arribar divendres vespre) me qued amb The Raconteurs amb un Jack White fent lo que volia damunt s'escenari i deleïtant a nes públic en tot moment. També destacaria Moby, que tirant de remixes, va ser des concerts més animats i moguts. (se notava a s'ambient que compatia amb dia i hora amb es Rock'n'Pina) Igual que Justice, enormes.
Finalment Radiohead, m'esperava més, però se veu que tenia massa expectatives amb es grup; però he de reconeixer que musicalment uns crackots i de lo milloret. Sigur Ros me va sorprendre gratament amb sa seva música mística islandesa i sa seva posta a s'escenari; encara me deman com degué ser es seu primer dia d'assaig en qualsevol portassa islandesa. Es canvi és impresionant.
En definitiva, un gran festival europeu, aqui encara mos queda...
Supós que mestre Cà de bou, Cànoves, ja mos farà un post més currat i amb un crítica més argumentada que jo, perquè això només són dues pincellades ràpides de sa meva manera (humilment i de peus enterra) d'entendre es festival.

Per altre banda, què gran en Nadal !, seguint-ho minimament des d'allà a base de missatges entre concerts.
Responent a nen Lluc, diria que ahir vespre va sortir per una zona especial de s'aeroport on només hi podia entrar personal de premsa autoritzat i per això no hi havia públic. Si s'hagués fet d'una altra manera, sortint com toca, segur que sa cosa hagués estat diferent...

PS. Què dur tornar a sa feina tant prest ..
Mos veim

company ha dit...

Bua, veig que amb es primer post també t'has carregat es blog, que això no tira i queda com a engalavernat... o igual només som jo que faig dues piscines.

S'enyora sa cofradia que heu sura per mallorca ...

Bua ha dit...

Òsties, Company! No me diguis això, que tremol... Primer post i bloc a fer punyetes. Noooooooooo. Cànoves, si té problemes es bloc retires es post. No problem. Faltaria.

company ha dit...

Surat. Devia a ser a sa feina que no m'acabava d'anar bé sa cosa. Res de borrar posts, per favor, faltaria més.
salut

marco ha dit...

Bua!Pensava que ja t'havies replantejat lo de passar a formar part d'aquesta casa de locos...Veig que no, tanta sort.
És una satisfacció per tots els que més o menys feim tirar endevant aquest bloc, es fet de que algú s'hagi sentit tan identificat amb noltros i que vulgui compartir experiències (en es teu cas més que ningú) amb aquesta cofradia.
Benvingut CA VELL!

Bua ha dit...

Moltes gràcies a tots! Marc, avonereees

lluc ha dit...

En Marc encara se deu recuperar des Werchter permi...

Volem un post Werchterià jà!

Marc ha dit...

Uep, al·lots, primer dia post-Werchter iavonereu...
Bua, enorme post i gran versió de Stairway, he arreglat un poc es tema lletres i tal, que ho vares fer amb es Word o què? Es codi estava totalment loco!

Cròniques werchterianes supos que aniran arribant, meam si faig un postillo ràpid contant 4 anècdotes (que n'hi va haver, i moltes...)

Benvingut Bua, una llàstima que hagis entrat en aquesta època en què sa cofradia està més per banyos i verbenes que per visitar es blog...

Au idò!

Bua ha dit...

Aaaara te mostres Marc. Iavoneres.
Error meu. Sí, es post el vaig fer amb word i vaig fer un 'copiar i pegar'. No sabia que no es poguès fer. Crec que havia afectat i tot es post den Marco que hi ha devall es meu.
Anem per feines.

Marc ha dit...

No, si per poder, se pot...
Lo únic és que no quedarà amb s'estil predeterminat que hi ha en es Blog...
Tampoc és tan greu... jejeje

PD: M'estic baixant es partit Nadal - Federer, segons sa premsa mundial 'the best tennis final ever'...

A wimbledon.org se pot baixar, si cercau un poc... Tipo 2GB!

xavi santvi ha dit...

Bona troballa aquest bua, per lo que puc deduir de tu arran des teu post desvirgatori, ets un bon ca vell i dubto que es fet de ser pare perjudiqui es teu ascens dins sa cofradia, ans al contrari et dota d'una aureola cavellistica autèntica. Nomes et queda plantar un arbre i escriure un llibre, o algo raro (homenatge a en serel.lo). Salutacions a tothom des del meu Santvi natal.

Anònim ha dit...

Que bé bua , tot un ca vell!!!
Encara no t conec personalment pero ja mos presentaran a qualque berbena!
Vagi bé i continua fent posts!!

Bua ha dit...

Casi 2 anys després d'aquest post, un link den Xavi Penya penjat a facebook deixa aquesta informació:

El clásico de Led Zeppelin, "Stairway to heaven", fue elegida por los británicos como la Mejor Canción Rock de todos los tiempos, según una encuesta realizada por la emisora Absolute Classic Rock.

En el listado de temas también aparecieron "Whole lotta love" en el cuarto puesto y "Rock n' Roll" en el séptimo, ambos de Robert Plant y compañía.

El éxito de Led Zeppelin superó a bandas como The Who, que se quedó con el segundo puesto con la canción "Won't get fooled again", la que fue seguida en el tercer puesto por la reconocida "Bohemian rhapsody", un clásico de Queen.

Otras bandas que alcanzaron una posición destacada fueron Deep Purple, The Rolling Stone y The Beatles.

El top ten de la votación realizada por Absolute Classic Rock es el siguiente:

1. "Stairway to heaven", de Led Zeppelin.
2. "Won't get fooled again", de The Who.
3. "Bohemian rhapsody", de Queen.
4. "Whole lotta love", de Led Zeppelin.
5. "Smoke on the water", de Deep Purple.
6. "Baba O'Riley", de The Who.
7. "Rock 'n' Roll", de Led Zeppelin.
8. "All right now", de Free.
9. "Revolution", de The Beatles.
10. "Gimme Shelter", de The Rolling Stones.