10 d’agost del 2008

Jordi Detroit



En Jordi, a sa foto, ahir vespre a sa berbena llorencina va contractar un manager.

En Jordi troba que es seu dret d'imatge, megaexplotat per Detroit, ex Karronya, mereix una contraprestació.

Ahir en Jordi, protagonista des temazo JORDI BEGUT, que tants d'èxits ha donat a Detroit, arropat en tot moment per es seu manager, va negociar fort.

S'ha arribat a un principi d'acord amb en Marco Llull i, encara que no tant, amb en Tòfol (dins sa berbena d'ahir vespre a les 4 de sa matinada).

En Jordi cobrarà un 10 per 100 des caché de Detroit cada vegada que es grup canti-toqui JORDI BEGUT. Aquest porcentatge, evidentment, l'haurà de repartir amb es manager (un 5 per 100 per cada un). Lògic es repartiment ja que ses negociacions vàren ser dures... molt dures!




Quin ca vellarro en Xavi Santvi, a qui vaig tenir s'honor de conèixer divendres a Sant Llorenç. Tampoc me vull oblidar den Kempes, en Nate i en Xisco (ARP), aquest darrer co fundador des blog. Cans vellots!. Ses fotillos estàn fetes amb so mòbil i per això tenen tan poca qualitat.

Son Servera ha rendit a un gran nivell per Sant Llorenç. Enormes Detroit, divendres, i Anegats, dissabte. I molt gran sa Cofradia, ses dues nits en mig, fent barra i pista sense trègua.

10 comentaris:

Bua ha dit...

Aquest és es post publicat nº 985. Ja mos hi atracam.

arnau ha dit...

Quina gran crònica bua! Derechos de imagen...

Està clar que hauries de ser nombrat com és lider ca vellarro de posts publicats durant aquest mes d'agost. Sa teva entrada ha estat totalment triunfant. Tot i que aquestes vacacions pareixen estar ben aprofitades! Salut.

company ha dit...

molt bé Djibril Buades, encantat d'haver-te conegut per mig.
Per cert, que gran es final de festa de divendres per sa Verga, més que sa festa des capell, pareixia sa festa de sa Cofradia. Mos varem fer nostro es garito.
Ahir pre Alternative a sa seu central, dijous més.

molts d'anys i bones festes

Marc ha dit...

Què bona Bua, integrat perfectament a sa dinàmica xumadora de sa Cofradia...
Sentve avoneres en aquesta foto, quina ODA en es xumorisme...
Jo avui m'he aixecat amb ressaca des puta finde Destroit, QDEX per Mallorca...

Anònim ha dit...

Escàndol total. No en sortirem amb aquesta genteta...

http://www.diariodemallorca.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008081200_2_384043__MALLORCA-Cinco-detenidos-corrupcion-otra-empresa-Govern-Matas

Anònim ha dit...

http://www.elpais.com/articulo/espana/Anticorrupcion/desmonta/Baleares/trama/altos/cargos/Matas/elpepunac/20080812elpepinac_6/Tes

Bua ha dit...

Bon dia, cans vells.
Ahir me va caure es mòbil escales avall i li vaig haver de dir es funeral.
Vaig estar incomunicat tot lo dia. Per sort, he recuperat es vell (filla el tenia) i ja torn tenir system.
Si hi ha futbet -i me voleu- digau coses, via blog, mail o mòbil. Jo he perdut nums que m'havieu donat.
Au idò. Salut!

xavi santvi ha dit...

que gran bua! eu dones megatot, jo per sa meva banda nomes tenc agraiments pes tracte rebut aquest dos dies que he passat per sa costa llevantina de s'illa, no igual es meu fetge que ha envellit tipo 20 anys.
Per cert, tambe estic pendent des mòvil, a l'espera d'una cridada tipo; "Xavi, avui partit, t'apuntes?"
Res més. Saludos desde sa pobla (40 graus a l'ombra)

Marc ha dit...

Galeria pública QDEX Sant Llorenç 2008 (by Riera)

Anònim ha dit...

Ok Cànoves, això era lo que te volia dir, però d'ençà que tens vacances ja no estàs tot lo dia connectat de sa feina, jojo. De totes formes t'he de demanar una cosa. Saludos!