17 de maig del 2010

Cartes al director

Després de la carta d'indignació en contra de la injustícia del Nivell C publicada en diversos diaris entre els quals destacar Última Hora i El Punt Diari, arriba sa meva nova carta al director que pujo perquè la llegiu. Va ser publicada dissabte també en El Punt Diari. Joder, es que ja és ben hora que es pari tot aquesta merda televisiva que mos posen, i si és amb "recochineo" encara més.


PD1: també ha sortit publicada avui al Diari de Girona

PD2: "Ocaso" segueix en dique seco tot i que començ a sortir des pou de feines i mi posaré miam si l'acab i es meus fans la poden difrutar (jojojojo)

Desde el curro con amor, Rufire

8 comentaris:

tofito ha dit...

diosssssssss puta Fire!!!!

esteim a davant sa combinació mitat i mitat entre Stieg Larsson i el Che Guevara!!!

Marc ha dit...

On Fire, Ruf-Fire!!

PROU, PROU, PROU, PROU PROU!!

marco ha dit...

Be fire, quin puta reguitzell!

Sionel ha dit...

Cagondell, quin traça amb s'escriptura, molt ben dit! sa nota que ets buider! salut fire, es buiders esteim a sa FAinal de sa Xampions LEE!

FIRE volem més posts teus!salut

rufire ha dit...

Sa veritat es que es tema va sortir de pur improvis, però es que vaig veure s'anunci i ma vaig voler morir. Però mireu a quin puta pais vivim, que es "susodicho" programa va captar un 14% de share, es màxim de s'historia de sa cadena.

MANAD HUEVOS!!!!

PD: a la par, Cuatro estrenava "casadas con Hollywood" similar a s'altre però de dones que varen pegar es gran brategazo i viuen forrades per Amèrica. Anda que no!!

rufire ha dit...

Per cert m'encanta sa paraula reguitzell!!

Bua ha dit...

Rufire, enhorabona per sa teva lluita.

Totalment d'acord amb tú.

Tema nivell C fa pellarra. Joer, que som de 2ª divisió ò què? Cagondeu que jo no ho sabia a n'això.

I sa frivolité d'aquest reality show, ja te dic. Que el miri sa mare des director!

pepino ha dit...

!Dale, Primo!