6 de gener del 2011

Twitter Copa del Rei


Avui es managers dels equips de sa Fantasy League OFM Racing Mordorian, Unitet Nations i Neders Bwan FC, via Twitter, han cuidat de comentar es redícul mallorquinista a sa Copa, que ha estat maquillat a sa segona part amb tres gols vermells, que han deixat s'elimitatòria amb un global 8-6 favorable a l'Almeria.

Tot ha començat a nes descans des matx coper RCD Mallorca-Almeria, que senyalava un rotund 0-4.

Primer tweet:
bueta
El Mallorqueta, 0-4 abaix... i espera! que no ha acabat! #UG

Acte seguit, hem llegit un re-tweet que deia:
Don Balon, by Otermar
Hablamos con el gran Bobby Charlton. "Me hubiera encantado jugar con la 'Roja". http://ow.ly/3zeUd #esp #futbol #laroja

Quan n'Edusso s'ha percatat des meu tweet, tema 0-4, han començat ses rèpliques:
Otermar @bueta locura de partido! Meter 6 goles en una eliminatoria y no pasar es una patada en los huevos!

I aquí ha entrat ja a saco en Cuads.
joancuadros @Otermar @bueta mas jodido seria meter 8 y no pasar. Esta eliminatoria ha sido futbol regional de espectaculo.

Otermar @joancuadros @bueta "mas jodido seria meter 8 y no pasar" Gran aportación al debate. Yo añado, peor sería meter 10 y no pasar.

joancuadros @Otermar @bueta lo decia porque el almeria ha metido 8 chicharros q empequeñecen tu comentario


bueta @joancuadros @Otermar
weh! hem fet pellarra i per avall! a nes descans no podem anar 0-4! pell pura #UG

joancuadros @bueta @otermar He vist qualque pase del mallorca digne des kojon match.

bueta @joancuadros @otermar jojojoj i així mos ha anat, meam si diumenge el dam fort, que torna a mordorstar

Otermar @joancuadros @bueta la cuestion aqui tratada versa entorno al hecho acontecido, no sobre aquello que pudo suceder, Doctor.

Otermar @joancuadros @bueta segun me han comentado, en la media parte numerosos vehiculos abandonaban el parking... Eso es fe por tu equipo...

bueta @Otermar @joancuadros aquest Mallorca és fort gràcies a un sistema defensiu montat sobretot damunt un gran porter (avui jugava en LugX)

joancuadros @Otermar @bueta y lo q ha acontecido no es una patada en los huevos, sino una enculada en 45 minutos, mi fiel letra(sa)do.

bueta @Otermar @joancuadros ese es el carácter nuestro, Floren, eso no es nuevo

Otermar @bueta @joancuadros soy un gran admirador de Aouate. Este partido requeria a Laudrup en el campo, repartiendo, pim pam, no en el banquillo

bueta @Otermar @joancuadros ya me gustaría verlo, tal como está hoy, sería suficiente! Micchelino! enorme! No se puede tirar la copa señores! no!

joancuadros @bueta @otermar X s proxim kojon podem convocar a ses nedades den crespi, sa velocitat den ruben, sa cadera dn cavenaghi i sugisme den lux

bueta @joancuadros @otermar crespí al neders bwan fc, a mamar banquillo! El utd nations y el mordorian os rifáis a LUgX

joancuadros @bueta @otermar yo me quedo con cavenaghi y su injerto de plomo en cadera y piernas para mi mordorian.

Otermar @bueta @joancuadros
Creo que Lux es un Top 10 de paquetes de la liga... Con Cavenaghi estamos ante un caso de botas de cemento? Creo que no

Otermar @joancuadros @bueta muy fino el detalle "injerto de plomo"...

Otermar @bueta @joancuadros yo me quedo con Lux, lo comprare por lo que vale y lo vendere por lo que el mismo cree que vale... Beneficio insuperable

bueta @Otermar @joancuadros y qué me decís de mr ratín, lateral, que se reparte el sitio con cendrós, inmensos ambos, no los quiero en mis neders


Un capvespre entretengut i sense fer gens de mal.


Que vos han duit res els Reis?

3 comentaris:

Marc ha dit...

Curiós veure exactament lo mateix escrit dues vegades, una en es post i s'altra a la dreta... :P

PD: Increible ahir Abidal!!

Bua ha dit...

sip, però es de la dreta corr i aquest queda :P

Edu ha dit...

Grande Twitter, debates al instante!

Está pasando, lo estás twitteando!