17 de novembre del 2006

carta oberta

De tot d'una vaig sentir una certa simpatia cap a s'ekip buidadotes ja q es presi de s'ekip verdesc men va parlar d'akesta lliga. Sempre men va parlar com una experiencia i mai em va demanar es seu suport pero bé, vaig sentir certa simpatia per s'ekip. Després tambe em va parlar d'akest blog. Els primers dies q entrava encara no entenia ses dimensions d'akesta guerra i vaig interpretar malament uns fets q em varen tornar un Gerret-suporter. Després quan vaig haver passat mes temps llegint declaracions a akest blog em vaig adonar q el meu lloc era amb els buidadotes, i q si pogues intentaria aportar una mica mes q dialectica i representen els valors q duc a dins. També men vaig adonar q sa divisio gerretica du per bandera unes idees i uns valors que per res del mon m'hi sent identificat. Amb akesta carta voldria dir que si algun membre dels Buidadotes troba q akesta petita falta mereix no ser reconegut com a buidadota de fet, que ho digui i jo renunciare a tota participacio en akesta guerra. Si algun gerretot vol dir res q se calli i punt.

3 comentaris:

Nate ha dit...

Tofol
t'envii tot el meu recolzament i estima desde ses terres catalanes. Mai he dubtat de la teva implicació en el projecte buidador i formes part, tot i ser des de la distància, des nostre equip.
Esper q ens puguis deleitar amb la teva calidad, entrega i esperit a qualqun partit d'aquesta lliga

Marc ha dit...

propos sa designacio d'aquest article com es mes pellos de sa setmana...

Nate ha dit...

Calla kane!