15 de novembre del 2006

Declaracions d'última hora

Atenció, notícia d'última hora: En Toni pibito Sureda va fer unes declaracions que l'endinsen de ple a dins sa polèmica dels darrers dies al blog. Resulta que en un moment de fumada, xerrant sobre sa guerra que s'havia creat en torn a buidadotes-gerrets, en Toni va dir: "En puça ja no jugarà més amb els gerrets?" En principi aquesta pregunta no porta a res en concret, però sa polèmica va esclatar quan va seguir, dient..."si en puça no juga, creus que els gerrets necessitaran un jugador?" davant aquest sospitós interés per el plantell de l'equip gerrètic, vaig demanar simplement "per?", i sa resposta, atenció, fou aquesta: "si necessiten un jugador jo vull jugar amb ells. Tenc apreci pels buidadotes, però hi ha gent de l'equip que no me vol com a jugador verdesc". Davant aquestes paraules em va pegar una taquicàrdia. Quan em vaig recuperar, li vaig demanar "qui conyo no te vol a nes buidadotes". Resposta: "a un dels diumenges que vaig venir a jugar, UNA PERSONA em va dir que no em volia a sa foto d'equip, i els gestos com aquests me fan estar incòmode amb la resta de s'equip" Torna sa polèmica

22 comentaris:

Marc ha dit...

gracies marco llull per sa teva sinceritat...
aqui se demostra, buidawaves (i tofito) es poc respecte i s'indecencia de sa plantilla buidawavera cap a un new com en cerol, que vos ha guanyat 2 partits amb es seus gols...

monxo ha dit...

He de reconeixer que en cerol no gaudia de sa meva inicial confiança. Ara be, me va fer els millors dels trages possibles callant-me sa boca marcant gols claus. Tothom comet errors Toni (i si no demana-li a en "Ritjart" pes cas Saviola). Ets lliure d'anar a jugar a l'equip que vulguis, però pensa que a The Buidadotes ja ets estimat i el millor dels futurs talents del seu planter!!!

rufire ha dit...

Tornem a recordar:

1- Agafaria l'equip jerrètic a nen Toni en moments de necessitat? Ho dubto. Noltros, li hem donat una oportunitat i l'hem recolzat i agraim sa seva aportació a s'equip. El fitxereu ara que algun diumenge no tindreu canvis?O segui en sa teoria Manty de que vos trobau millor a n'es camp sense canvis. Fins a on arribarà s'orgull?

2- Dubto que algu dintre del club opini això de'n Toni, quan tothom sap lo que mos aha donat i ajudat. Una cosa és que sa plantilla estigui un dia al complet i no pugui jugar. Tampoc podem ser 20 per que no hi ha temps per tots!!! Jo estava molt distret de s'ambient per que encalantia amb n'Oriol a sa banda i no vaig sentir cap comentari. En el cas de que això surti a la llum, m'agradaria que quedes dintre del cercle de l'equip i ja es prendran "cartas en el asunto"

rufire ha dit...

Se m'oblidava: supos que si es va fer aquest comentari, va ser una conya sense ànim d'ofendre personalment. O això esper, que no jugarem amb es Barça al·lots!!

monxo ha dit...

Canoves Calderon i Xisco Pedja:
No desestabilitseu el nostre club amb aquestes declaracions.
El causant del conflicte serà convenientment multat per la junta directiva!

Nate ha dit...

cagondei toniet!
amb aquestes declaracions demostres lo q estic cansat de dir-te: betualmon toniet saps q ets de ca jove!!!
Pensa toni, pensa abans de xerrar i comença a ser un poc ca vell!

Marc ha dit...

ai toniet...on t'has ficat...

tofito ha dit...

A Marco llull:
li hauries d'haver tallat un braç tot d'una q ho havia acabat de dir i ja no hagues passat res

A toni sureda:
si per una casualitat de sa vida arribes a fitxar per es gerrets sigui kina sigui sa rao mos veurem obligats a tallarte ses cames perq o jugues amb sos buides o res, no se repetira un altre cas Xavi santvi

Marc ha dit...

pero meam...es tofito aquest qui es, s'alejandro echavarria des Buidawaves o k?qui t'ha fitxat, tofito?que t'han donat a canvi d'aquest defensa acerrima des buidawaves, tofito?com t'has deixat engatussar per defensar els interessos d'un equip perdedor, tofito?ah, i lo mes important, perque tens aquest nom tan lleig, tofito?

Edu ha dit...

Vamos a ver Quenovas...

El entorno Buidawer, a diferencia de los Ierrets, no pondrá un contrato por enmedio como requisito para despertar simpatías en su entorno. Tofito, como hombre de bien, a elegido el equipo democrático Buidadotes, pues la elección del elenco fascista Llerreds no le ha convencido

cuads ha dit...

toniet toniet toniet..

1-m'aradarisa sabre es nom d'aquest supost q t va fer akest lleig amb lo de sa foto..hi haura represalies..

2-toniet toniet...sa teva situacio amb es buidadotes no se pot fer efectiva amb un contracte vitalici xq hi ha un exces de plantilla pro ja saps q sa primera baixa q tenguem sera sepultada amb un contracte a lo serel·lo..t'apreciam molt i agraïm es teus serveis xq ets un jugador incisiu (tens esperit "un par de cojones") pro si esteu desitj es fitxar per akella panda q vesteixen color bossa de basura...alla tu...seras un cas tipo cesc..mos agradaria seguir comptant amb tu a nes moments de falta de plantilla contractada..i aixi tho comunic en clave de presi..

3- "estar amariconado" tambe es voler jugar amb un amic q no es buidadotes...noltros tenim certs metodes xq aixo no passi i sino vease es comentari d'en tofol clemenza i imaginat-ho amb gabardina i capell...

Anònim ha dit...

Les meves sinceres gràcies a tot l'equip de buidadotes,no em puc queixar gens del vostre comportament ja que meu convocat en diferentes ocacions però és cert que me sent bastant lluny de formar part d'aquest gran equip cosa que em sap molt de greu, ja que els meus sentiments sempre seran de "color verd". Però aquesta falta de confiança o que la plantilla estigui completa fa que el meu representat cerqui noves ofertes per entrar en un club i seguir amb la meva evolució futbolística . Les meves declaracions de dimarts a la matinada, varen ser degudes a un alt consum de cannabis i "polen" però sobretot no vull crear polèmica a un club que no la necessita pas. Només vull dir que hi ha gent d'aquest equip que no me convocaria mai, encara que en dos partits he marcat tres gols i ho he donat tot per aquest gran club.També heu de tenir en compte que som un jugador amb una gran progressió i m'agradaria contar amb minuts per això és normal que cerqui un club fixe. Esper que compregueu les meves declaracions que no eren ni de molt ofensives cap a ningú!
Gràcies per tot BUIDADOTES sempre sereu l'equip on me vaig donar a coneixer i podeu contar amb jo pel necessari.

JAVIER PIBITO SUREDA

Marc ha dit...

uy quina por que fa en tofito...
si per mala sort ve amb sa gabardina agafara es tren por tiempos cap a girona i nunca mas se supo...

mecagondena toniet que ets de ca jove!no si resulta que encara els hi hauras de demanar perdo, a un equip que t'ha maltractat i denigrat...

tofito ha dit...

a canoves:

1.- no soc n'alejandro, soc es Cristòfol Servera i Vaquer de Can Toni Bosco, cantant des Karronya i 110 kilos de fibra i fum
2.- no m'han donat res, no ho acceptaria
3.- ningu m'ha fitxat, puc jurar q ningun integrant de sa plantilla m'ha demanat mai q defensi es color verdesc
4.- si tens alguna cosa a dir des meu nick tornau a dir clarament i te fare bosins i te donare als cans de carrer

cuads ha dit...

toniet q sapis q es tracte denigrant es un invent jerretic per fer-te dubtar..than cridat mai ells? thasn abraçat kuan has fet un gol? no xq mai has jugat amb ells xq pensen q ets massa barato i es talonari d'en xisco just fitxa jugadors tipo zinedine puçeu!
noltros si q hem contat amb tu i ho tornarem a fer pero som massa jugadors i no t podem fer fitxa...
Marc nedes mes q en manti jugant a sa play o controlant un balon!

Nate ha dit...

cagondei toniet!
saps q ets de ca jove!!!!s t'han pujat es fums e fiera!per molt q t diguem q no t feim fitxa, hauries de ser un poc ca vell i veure q duus dues setmanes seguides jugant (molt be i fent gols per cert) abans de fer tanta declaració sobre el teu futur.
Un altra cosa, tu fitxa pes gerrets q en poc temps seras baixa per depresió, t creus q per tot t tractaran tan be com en el si de l'equip verdesc?? (allo de la foto si realment es vera nomes es una anècdota de mal gust, no hi pensis mes)
Amunt buidadotes!

Nate ha dit...

per cert i rumors d q poden apareixer unes declaracions explosives al blog per part de la senyora "Capa". Esperem a veure,jeje

Marc ha dit...

ay nato...pero tu no eres a clase?
per dir lo que dius a en toniet val mes no dir res...dir-li q voltros el tractau be...si va venir diumenge passat per ses espantades por tiempos de, entre d'altres, tu...
ara no li faceu sa piloteta i xerrau clarament, que es lo que hem fet noltros amb ell des des primer moment.
en toniet es "el ultimo mono" des vostre equipet, i punt...

Anònim ha dit...

ay market, pot ser que sigui un jugador utilitzat però almenys me donen minuts per gaudir d'una cosa molt més important que són aquestes polèmiques que és jugar a futbol i marcar gols per pujar a buidadotas a d'alt de tot d'aquesta disputada lliga. En el moment que no me senti ningu dins aquest equip no i tornaré a jugar amb ells però se que això mai ocurrirà. L'únic que demenava era gaudir de fitxa però sin en giovanni dos santos no en té en el primer equip del barça que ha fet molt més mèrits que jo i de bon troç jo tampoc en necessit, i sé que milloraré i ho donaré tot per tenir-ne encara que alguns sectors de buidadotes estiguin encontra cosa que si que em sap greu. Si vec que aquest gran somni no es pot complir se cert que sortiré per la porta gran del club ja que aquest club és l'única sortida que té.

Javier Pibito SUREDA

Gaspi ha dit...

toni pibito sureda... com a bon inefero que ets, lo que no has de fer es deixarte influenciar per "el lado obscuro" i mantenir una bona condició física! Especialment una de ses capacitats físiques bàsiques com es sa velocitat i resistència que possiblement poden ser el teu punt fort. Ses coses vendran totes soles amb es temps, de moment com a ca jove estas allà donant es callo amb diferència a molt de news i hauries d'estar content. A més una de ses coses que sé segur és que the buides te té present i t'aprecia molt. Encara no era és moment d'entrar a sa foto oficial com a primera temproda amb els fundadors de s'quip, però a poc a poc venen ses coses.

PD: piensa en verde!!!!!!!!!!

Marc ha dit...

gaspar kin redicul....!!

Gaspi ha dit...

John Nashh!!!!! millor no coment res de tu...