7 de novembre del 2006

Intervenció estel.lar

Salut a tots i totes! Aprofitaré la meva primera intervenció en aquest espai electric, per alliberar-me d'un malestar que em corrou des de setembre. Fou un mes polèmic en el que les dues directives van utilitzar tot el seu poder mediàtic per fer-se amb els meus serveis futbolístics. Malauradament jo estava en un mal moment ("la vuelta al cole", síndrome postvacacional, problemes cardiorespiratoris, etc...) i vaig deixar-me estimar per tothom, fins i tot em vaig deixar retratar amb la samarreta verdesca. Aquella instantània va quedar a l'altura d'una grotesca pantomima quan un servidor es va deixar endur pel "lado oscuro" i convertir en còmplice de la descarada manipulació del contracte, que hores més tard seria incinerat i convertit en cendres. Les setmanes següents van anar passant entre insults i amenaçes de mort que, per fortuna, no es van complir. Avui, gairebé 2 mesos després, em declaro culpable d'aquests actes ruïnosos, i poso la meva galta a disposició dels buidadotes, perquè si encara els queda un bri d'odi el puguin alliberar. Visca els Buidadotes, Visca els Gerrets i Visca el Futbol!!!

6 comentaris:

tofito ha dit...

ets un bosses, aixo no se fa a un ekip com ses buidadotes, ets un figo y com li varen dir a ell: judas a tu lado es un aficionado

Marc ha dit...

me sap greu xavi pero te cauran mocadorades d'una i altra banda...
per part des Buidadotes perque encara estan ferits per no tenir-te entre ses seves files (tot i haver-te oblidat una mica despres de sa seva primera victoria), i per part des Gerrets per moñas.
Aixi i tot, com a representant des Gerrets entenc aquest acte com una catàrsi alliberadora que t'entrega totalment a sa disciplina gerrètica, de sa qual ara t'és ja impossible desprendre's (sobretot despres des cinc gols de diumenge i de ses fotos penjades aqui, que no dubt que t'han fet caure sa llagrimeta d'emoció).

Visca es Gerrets i visca Sant Vicenç Lliure (de fums)!!

rufire ha dit...

Malgrat haver actuat com un traidor (segur que tot va venir influenciat per pressions internes des de l'equip del gerrets) la teva acció demostra que ets un home amb honor i reconeixes les teves culpes en el "culebrón" de l'estiu. Per això, almenys de sa meva part (i suposo que de bona part del meu equip, o això esper) no tornaràs a sentir un comentari recrimenatori en tota la temporada.
Amunt Buidadtes

Xisco ha dit...

Bé Xavi per sa teva determinació, de totes maneres no crec que fos necessari donar explicacions, vares prendre sa decisió acertada.

marco ha dit...

bon detall, sa polèmica ja és cosa del passat. aserejé,ja,dejé...

cuads ha dit...

bueno xavi, sa teva actitud conciliadora no cura ses ferides d'un passat q no se tanquen,,desd es the buidadotes teniem molta estima i esperançes cap a tu,,al final sha transformat amb un odi q no atura de cuinar caretes de porc a nes forn i enmagatzamar botelles de J&B,,ja t arribara es moment campnou&figo...

firmat:
(minut5 buidadotes 2 - jerrets 0)