19 de novembre del 2006

Sisena Jornada de Cinema "dígali" Clàssic


Després d'un dilluns d'impàs deguda a sa meva visita a Andorra torna es cine a Viladomat 214 i torna amb més força que mai! li diven JVC i en té 37.

Aquestes són ses pelis. Els afiliats a nes club ja coneixeu es procediment.

1. La leyenda del pianista en el océano (1999, G. Tornatore)
2. El Acorazado Potemkin (1925, Sergei M Eisenstein)
3 .El crepúsculo de los dioses (1950, Billy Wilder)
4. La naranja mecánica (1971, Stanley Kubrick)
5. La Huella (1972, Joseph L Mankievicz)
6. El talento de mr Ripley (1999, Anthony MinghellA)
7. El halcón maltés (1941, John Huston)
8. 21 Gramos (2003, Alejandro González)
9. De aquí a la eternidad (1953, Fred Zinnemann)
10. Solo ante el peligro (1952, Fred Zinnemann)

Au al·lots. Demà a puestos a les 9 i mitja. Confirmau assistència mitjançant votació!!

10 comentaris:

Xisco ha dit...

Sa meva votació:

-Es pianista
-Solo ante el peligro, un poc de gori cuper mai fa mal.

marco ha dit...

assistiré per primera vegada a sa sessió de cinema i es meus vots son per la leyenda del pianista y el acorazado potemkin

Xavibanyo ha dit...

kin system, així que el pianista torna amb força eh?!...res a dir...jeje

3.- El crepusculo de los dioses
10. Solo ante el peligro

visca el pianista!!!jeje...

Xavibanyo ha dit...

ah... potser que vingui una amiga meva de banyoles, l'Iria...és per no sentir-me tan sol entre tant d'islenyo jejeje...no, en serio xisco, li vai comentar i li feia gràcia, cap problem no?....

Marc ha dit...

-el acorazado gerret
-solo ante los buidadotes

Xisco ha dit...

Xavi, per part meva cap problema!!

Es cicle de cinema cobra adeptes.

Tekiss ha dit...

- El Acorazado Potemkin
- 21 Gramos

Que bé Gerrets!!!

Anònim ha dit...

ei!jo votaré a:
-acorazado, a veure si surt ja!
-21 grams

cuads ha dit...

people of the road: el acorazado esta ben posicionada,,,

1-l'acuirassat potemkin
2-el crepusculo de los dioses pa pa pa...

Anònim ha dit...

M'he pres en serio aixo de q tenc dret a vot:
- el acorazado
- la naranja mecánica