3 de març del 2008

FESTA HAWAIANA

Ja ha arribat, ja ha passat i com sempre no mos hem aturat de beure! quin desgavell de festa!!! A recordar ses escapades de na maria rosa i jo per dins cada quarto a liar-la una mica, na teresa va quedar sense poder dormir a sa seva habitació, es llençols s'havien amagat dins d'una maleta, a na marta li havia descomparegut s'ordenador... A part, ses pomes de dins sa gelera nines, ben bones, no se notava ni que n'hagues tastat un poc. Sa vomitada dins es fregadero de sa cuina, mentrestant na marta llevava es trossos de menjar perquè no s'embossàs... també és un bon moment. I molts d'altres que sa policia mateixa mos podria contar, que per enèsima vegada a n'aquell pis hi va fer acte de presència, a l'instant ni se molestaran en venir quan sapin sa direcció.

Bé, ses partides cap a enfants també varen ser bones, jo no m'enrecord massa ni de com hi vaig arribar i perquè vaig estar tant de temps pes camí, però per lo vist erem a fer xupitos per s'abuelo! quin ridicul! Bé, vos deix quatre fotos ben posades d'aquest vespre tan estupendooooo!

































Bueno, això va ser sa festa, sa pròxima se comenta que serà tipo per lesseps, però a ca ses laietanes se'n presenta una altra a lo " Movida madrileña". Mos veim!