27 de novembre del 2008

Monty Python aterren a Youtube

Al·lots, es fans de Monty Python estam d'enhorabona. Es genial grup còmic britànic ha decidit crear-se un canalillo a YOUTUBE (LINKAZO AQUÍ!), i ja hi ha penjats 24 vídeos (i subiendo, esper) perquè tots es seus seguidors els poguem disfrutar. Destaquen grans i mítiques escenes de ses seves pelis, com sa cançó de s'esperma de El sentit de la vida, es conill assassí de Los caballeros de la Mesa Cuadrada o s'arxiconeguda cançó des finaL de La vida de Brian.

Una altra escena mítica que vos embed és sa des Silly Olympics (again from Bar Deportes), on veim proves tan interessants com es 100 m. per gent sense sentit d'orientació, 1.500 m. per sords, 200 m. de natació per (no-)neders, marató per incontinents o 3.000 m. obstacles per gent que se creu ser una gallina...

Brutals, vamos...


5 comentaris:

Marc ha dit...

Res a veure, però notícia important

Bua ha dit...

Bon vespre.

Lo de ses bosses de plàstic ja s'aplica a Decathlon, devora s'Ono estadi. No te donen cap bossa. Si en vols, la compres.

De Monty Python només coneixia LA VIDA DE BRYAN. Clàssic humor britànic. He rigut amb sos jocs olímpics.

Salut!

Marc ha dit...

Una altra notícia de gran impacte

Xavier Peña ha dit...

ja m'explicaràs com ho has surat a nes curro colega, perquè jo m'he despertat a les 12h i encara vaig mig de costat ... lo meu és falta de costum, però lo d'en Camilo no s'explica! Me disculp en nom d'en Cam cap a n'en Marco Llull que ho degué flipar fort com ho flipa tothom quan veu a n'es gros per primera vegada en acció xDD (que per cert va acabar sa nit fent lluita greco-romana amb en Joan pes passillo de canostra). Si és que hi ha gent que no sap beure. Hostia hostia hostia!, i vaja quin puta 'epic fail' que te vares marcar caminant pes carrer colega!, jo enara estic retgirat!!... aquest vespre 'non-stop xuming', després de vetusta algo farem. Salut!

P.D.: "fira de s'oli i des gerret" ... de què va aquest assunto, de gerris gays o què??

Sionel ha dit...

Que bons marc es monty python! lo que jo a diferència d tú, s' anglès not suresh! molt bona!