30 d’octubre del 2009

DES DE L'EXILI WITH LOVE

VERSIÓ OFICIAL:

Estimats cofrares,

Vos escric en aquest dia tan entranyable com és la celebració de l'aniversari del nostre "magnífic" Caudillo per agraïr públicament la manera en que ha sabut assumir i manejar totes les funcions i poders que li vaig otorgar en el moment de la meva partida cap a terres mallorquines.

M'omple de goig i satisfacció veure com la lliga de l'eixample esquerra segueix omplint setmana rere setmana els diumenges, abans extremadament ressacosos, dels cofrares habitants de la ciutat comptal. Vull expressar també la pena al veure l'absència de l'equip "Ses Xapetes", primera samarreta que vaig vestir a la LEE, un l'any previ a la creació del ja mític equip dels "Gerrets" i d'assumir les funcions d'organitzador de la LEE.

Des de terres mallorquines, un sentiment d'enyorança inmensa m'invaeix cada vegada que obre el blog i records aquells anys de despreocupacions, irresponsabilitats, festes, concerts, marxes i, sobretot, poca feina que vaig passar per Barcelona i maleeixo milions de vegades el moment en que em vaig veure forçat a tornar. Uns anys que culminaren amb la creació del "blog dels cansvells", un donar forma a un col·lectiu on l'amistat, el respecte, el companyerisme i l'alegria en són pilars mestres, un col·lectiu digne d'elogi i d'admiració en aquesta societat nostre que dia a dia ens mostra que s'han perdut aquests valors tan humans. Una societat corrompuda, individualista i irrespectuosa amb tot i amb tots, en definitiva, una societat que necessita mà de "cavell".

Esper que sabeu valorar el moment que heu tengut la sort de viure. "Carpe Diem", cansvells. Carpe Diem, però seguiu així, sou l'espurna que encén el foc de l'esperança en aquests temps de crisis. Sou la llum que il·luminarà el camí de tots aquells que no el troben.

Als meus companys Gerrets. Recordar els principis que uneixen l'equip, la constància, la solidaritat, l'esforç, la lluita,... No caigueu en la temptació de la facilitat de l'absurd, com han fet els nostres coneguts "Rodets". El camí no és sempre fàcil. No faceu cas a les falses alegories de qualitats que no tenen i seguiu com sempre.

Atentament,
Un cavell fundador a l'exili mallorquí...


VERSIÓ COFRARE:

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Com estau fieres??

Caudillo! molts d'anys tio!! Menos mal de tu per assumir ses funcions de presi de sa LEE...

Ostia! he vist que heu començat sa lligueta!! men record den Canoves potant els espaguettis! jajaaja! Per cert, he vist que ses Xapetes han pirat?? ja ho val! Ses portades mel també! Quina enveja cabrons! Maltocpesta es dia que vaig partir! cagondena!

Cogondell quina puta eveja, meam quan vos centrau! que sou una guarda de perduts! al manco no me fareu tante enveja!

Rodetts líders?? jajjajaajjajaa! no pot ser mai!!! han tret es talonari?? res, els Gerretots com sempre els mos passarem per forro!! Força Gerrets!

Bonda i disfrutau cabrons, voltros qu podeu!
Xisco

10 comentaris:

arnau ha dit...

Això es saber estar i lo demés tonteries!

xavi santvi ha dit...

Avonereeeeees! Xiscooo!

Tu em vas fer gerret, em vas utilitzar de taxi, em vas tapar de sobrassades, em vas sobrealimentar en més d'una ocasió, varem derrotar a nen piccolo després de molts intents, varem ultrapassar el limit de la veu humana amb el registre R.U.R, vam petar vidres emulant cançons de Muse... i ara....l'unic que tinc amb tu crec que és un deute de 40 euros...(sopar a nes japo de finals d'agost)...dona'm el teu numero de compte i acabem aquesta pantomima. Una abraçada.

Xavier Peña ha dit...

sa premsa centralista amollant falsetats i desautoritzant-mos sense fonaments! escàndol!! motiu de cesse! Xisco Roncero demissió!

Xisco ha dit...

Mestre Sentve... no hi ha deutes entre tu i jo..

Marc ha dit...

Què gran que ets Mr. President, cagondell!!
Te queremos Xisquet!!
Amunt Gerrets!

Paunovik ha dit...

Què gran Xisco!!!

Edu ha dit...

Gran discurso y, sobretodo, foto institcuional!

company ha dit...

jeje, qué bé Xisco, quin bon germà gran...

company ha dit...

i com s'enyoren ses oficines...

Sionel ha dit...

Excelentíssim benvolgut i honorable Xisco Parera, president des trot balear tot de bons calificatius.

Me complau fer-li saber la meva alegria en llegir un escrit tan depurat com esquisofrènic.!

Brutal, que tot segueixi igual.

Carpe diem"" i més rurals parties!