1 de desembre del 2009

BEAT BOX

Després del Hitazo de "Ayúrame", arriba amb molta força el Retarded Beat Box... Disfrutau-ho!

16 comentaris:

Sandro Llull ha dit...

...quin crackot, ja nomes li falten els amics.

Sandro Llull ha dit...

afegirem el seu rap:
http://www.youtube.com/watch?v=9iqsWN2LkNI&feature=channel

y un bon beat box:
http://www.youtube.com/watch?v=tQc30kqq1y8

xisca abraham ha dit...

Es tio va millorant la "tècnica" així com va passant la cançó! xD jaja


També ha fet un "rap"...

http://www.youtube.com/watch?v=9iqsWN2LkNI

xisca abraham ha dit...

jaja sandro! m'hos hem posat d'acord xD

Bruno ha dit...

parece que estuvieran acogotando a un grupo de patos des riuet de s'illot. si estuvieran de moda los tazos, este niño no estaría delante del ordenador, estaría en la acera jugando.
de todas maneras, buen beatboxer

marco ha dit...

Gent, hem d'evitar especialitzar-mos en aquest tipo de videos...

Sionel ha dit...

jaja! me recorda més en es niño loco alemán!jaja(http://www.youtube.com/watch?v=XpHJdGmT8k4)

Monxo. ideal per despedidas de solteros!

Marc ha dit...

OJOS COMO PLATOS

Marc ha dit...

Laporta, ese hombre: MAN OF THE YEAR

Bua ha dit...

buffff, jur que aquest video no és per jo

lluc ha dit...

Xerrant d'en Laporta, i de sa companya mediatica des mitjans madrilenys, no se si heu vist es video des gitanillo de jeré, aquí el teniu: http://www.as.com/futbol/articulo/aficionado-laporta-soy-barcelonista-pesar/dasftb/20091202dasdasftb_50/Tes
Idoi, mirant es comentaris de sa penya sobre es video, cosa inútil, xo que sempre fag, i se que molts de voltros també, m'hen he trobat un que es un poc extens, xo ilustratiu:


"""Y volvemos con la misma cantinela de siempre... que pesaos joer. A caso este señor de Jerez se cree que es Laporta quien ha cambiado el himno del Barça para que sea en catalán?. Ah, no, que el himno antes de Laporta ya exisita. A caso se cree este señor que el nombre del club está escrito en catalán desde que Laporta es presidente?, ah, no, que ya estaba escrito antes en catalán. A caso este señor ha pensado que cuando se cerró el campo del Barça en los años 30 durante seis meses por silvar la marcha real fue cosa de Laporta? ah, no, que Laporta no había nacido. A caso este señor cree que cuando la gente iba al campo en tiempos del régimen a gritar "Catalunya, Catalunya" con banderas catalanas era culpa de Laporta?, ah, no, que Laporta entonces no vivía. A caso cree este señor que cuando durante el régimen se obligo a este club a cambiar los documentos del club para que estuvieran en "cristiano" es porque ya estaban en "cristiano",ah, no, que estaban en catalán y Laporta no había nacido.



A este señor, y a todos los que creen que ellos están por encima de una institución con más de 100 años de historia decirles sólo una cosa: señores/as, ustedes cuando decidieron ser aficionados de este club ya era de Barcelona, ya era catalán y catalanista. Si no les gusta la historia, los origenes y las creencias de este club hay un equipo que va de blanco que quizás se adecúa más a sus necesidades. Ya sabian lo que había antes de ser aficionados, y si no lo sabian la culpa es suya por no conocer la historia del club del que tan seguidores se supone que son. Entiendan ya de una vez que aquí se respeta a todo el mundo, sea de donde sea, pero que la insitución no va a cambiar sus ideas sólo porque hay quien entiende que el Liverpool es Inglés y por tanto su idioma es el Inglés y no entienden que el Barça es catlán y su idoma es el catalán. Quien falta al respeto son los intransigentes que no respetan la historia, no el club."""

Marc ha dit...

Com ho clava colega. Molt bona enano!

Xavier Peña ha dit...

chapeau es comentari Lluc

marco ha dit...

Plas, plas, plas!

tofito ha dit...

joder Lluc, molt bé tio.

Tot aquest tema antilaportista qe se viu als medis és brutal. Cada da hi ha un titular, una noticia, una editorial o un article d'opinió que va contra es presi. Jo només vull dir una cosa: Laporta : 7 anys, 3 lliues, 2 champions, 1 copa del rey, 3 supercopes d'espanya, una supercopa d'europa i per es club han passat cacks mundials ue han estat s'enveja de tot el món, vease Ronaldinho, Eto'o y Deco y ara mateix hi ha cracks que també són s'enveja de tot el món. Amb aquestes dades que no les té cap presi de s'història del barça ni cap presi actual de primera divisió ni tan sols es Florentino Pérez (fill de Zeus), que podem esperar dels mitjans que no són afíns al Barça?

Xavier Peña ha dit...

...tema Laporta, lo que pica és:
1. Que el Barça guanyi
2. Que ademés quan guanyi ho fagi abanderant es catalanisme

Plutan com que en Laporta és es "cap visible" dels èxits recents del Barça + des re-auge des catalanisme dins sa institució, tot això se tradueix en un acoso i derribo en tota regla per part dels mitjans més fatxes (si ho he entès bé, es que ha tret ses fotos ha estat Intereconomía, cadena de TV que se pajea amb sa idea de poder clonar en Franco en un futur pròxim).

Estan acoionats, tenen por que lo que va aconseguir reprimir en Franco durant 40 anys quedi ara en no res per mor d'un puta equip de futbol, que és lo que mou a ses masses avui en dia.

QUE LA CHUPEN Y QUE LA SIGAN CHUPANDO