8 de març del 2010

Neu a BCN

Sa notícia des dia, i de s'any, de fet des segle, és sa tormenta de neu que hi ha hagut avui a Catalunya, concretament a sa Great City: Barcelona. Un dia que passarà a la història per sa gran quantitat de neu que ha caigut i, probablemente, per sa gran quantitat de problemes que aquesta ha ocasionat.

Però no fotem, no me digueu que no mola que mig Catalunnya estigui bloquejada, a canvi de tenir imatges com sa des vídeo d'aquí abaix:

Sa gent ja entrena per Barcelona 2022





Vos deix qualcuna que altra foto de sa nevada d'avui, perquè quedin en es record...

Sa platja de BCN tipo migdia


Vista de s'Av. Vallcarca des des balcó de na Lida

Es Camp Nou, blanc (oblidem es chiste)







Visió des camp de futbet de darrera Borrell

4 comentaris:

cuads ha dit...

com pot un fenomen metereologic bastant normal posarme una rialla de nin de 8 anys durant tot lo dia?

per cert, es video me pareix una mescla de creativitat + paro molt original

xavi santvi ha dit...

Jaja...gran video! qui son? Coincideixo amb en cuadros, aquesta nevada ha potenciat sa creativitat de molta gent al paro.
Al migdia quan Santvi semblava Sibèria he vist estampes dignes d'apm, piñazos de sa gent, cotxes e.p.p, gent practicant esports de neu molt rudimentaris, etc. Ojalà tots els dilluns fossin aixi. I a sa gent atrapada pels puestos, pues mala sort.

lluc ha dit...

Xerrant de neu, i de s'ilusió que mos fa veure'n! És llarguillo, xo val la pena..

Carta del estudiant erasmus en Helsinki

10 d'octubre

Hola com va tor per allà ?. Jo fenomenal . Fa un parell de dies que vaig arribar a Helsinki . Teniu que esta aquí. Això es una passada ¡¡. Vaig baixar del avió i estava tot nevat ... ¡¡¡¡...La neu es tant maca¡¡. Sembla cotó fluix . Això es preciós ¡¡¡ ...tot nevat . Això si...., aquí fa força fred , però m'he comprat un abrig força gruixut . Estic tant calentet...¡¡¡¡mmmmmm....hahahaha

Ja estic instal·lat a casa de Fruder . Sabeu que en va passar ?. ...hahahaha...De camí cap a casa, en va aparèixer per la carretera un ren . Quina cosa mes maca ¡¡¡. En la meva vida que he vist un animal tant majestuós . Semblava tret d'un conte .

Al arribar a casa , vaig patinar amb el gel quan baixava la maleta del taxi....hahahaha....Esta tot gelat¡¡....es tant divertit ¡¡¡hahahaha...

Deia que estic a casa de'n Fruder . M'ha deixat el cotxer perquè vagi tots els dies de casa cap a la universitat . A que es fantàstic ???.. Ahir pel mati , quan vaig anar a agafar el cotxe , en trobo que havia nevat tota la nit i vaig d'haver de treure la neu amb la pala ¡¡hhahahaha....Es tot tant autentic ¡¡¡Em recorda Doctor en Alaska....hahahahaha....

Això es una passada . M'agradaria que estigues-ho aquí . Os envio una postal , per que gaudiu del paisatge , que sembla tret d'un conte de Dickens . Crec que m'he reconciliat amb el mon.....

Us tornaré a escriure .

Petons. Us estimo a tots......¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

-------------------------------

20 de març

Això es una merda...Estic fins els collons d'aquest lloc . Això es com el infern , però amb l'aire condicionat a tota hòstia . Per quin sants collons en manaria vindre aquí ?.En quina raó cap ?. Encara que sembli mentida , aquí el termòmetre , no puja dels 0 graus ..

Per cert , que tal les falles ?..Be , oi?...que cabrons....Aquí nomes fa que caure neu tot el putu dia .Que dic neu....Merda blanca¡¡¡...perquè això es merda blanca.

Aquest mati , després de mitja hora d'intentar arrancar el putu cotxe , (s'ha gelat fins la direcció ) , obro la porta del garatge i que em trobo ...? . Doncs com tots els putus dies . Una tona de merda blanca . El metge m'ha dit que deixi de jugar amb la pala , que com se'n torni clavar l'esquena , quedaré així de per vida .Fa un mes , vaig patinar amb el gel ( merda transparent ) i se'n a sortir una vertebra del lloc. Ho estic passant molt malament.

Després , de camí cap a la universitat , he atropellat a un putu ren . El cabró s'ha creuat sense avisar . El ren....mai a la vida he vist un animal tant fill de puta .I a sobre....que creus tu que m'he l'he carregat ?. El cabró ha sortit per potes , mentre jo em quedava en meitat del no res , amb el radiador rebentat.¡¡¡...Els 20 kilòmetres que he hagut de fer caminant per la neu , m'ha deixat mes cardat .

Els mocs es confonen amb les llàgrimes que ronden per les galtes mentre us escric aquestes línies . No us podeu imaginar les ganes que tinc de tornar cap a casa. Estic fins els collons d'aquest lloc . Tinc ganes d'arribar a casa i treu-me la merda d'abric , que el porto damunt des de Octubre i no me l'hi tret des de llavors . Ja comença a fotre pudor a mort

Una abraçada

Us enyoro¡¡¡¡¡¡¡.



p.s. Estic pensant en suïcidar-me

Eli ha dit...

Nieveeeeeeeee !!!!!!!!!!! como en casa!!!!!! :)

Mola ver como los catalanes estan perdidos con la nieve !! jejeje