28 de novembre del 2010

PEPINOMALLORCA


20 Real Sociedad 37 0 1 36 0 130 -130 1

Aquests són es seus numeros.



No és en PEP...






No és en PEPE...






És en...
PEPINOMALLORCA!!!make a gif



Pareix un impossible això, però és cert.

Una plantilla normalíssima, amb en Bolat (98) de porter, defenssors com en Nunes i n'Skertel, mitjos com en Joaquín i en Zokora, i es gran Tamudo (tota sa temporada a sa transfer list) allà davant...

Ha aconseguit un rècord negatiu sense precedents: no ha fet cap gol ni un en tota sa lliga, a falta d'una sola jornada. Ha fet un sol punt (evidentment empatant a zero, amb l'Almeria des gran damnificat River Brunx). Ha encaixat 130 golets (tots recordam un 11-0!! fa pocs dies)...

En Pepino, seguidor a diari de s'OFM, qui prepara es partits un a un com tothom, està desesperat. Quan duiem unes quinze jornades disputades ja em va dir ("aquí hi ha cualque cosa que no m'heu dit... això no pot ser"). Però divendres, fa dos dies, ens trobarem en Lluc, mestre Pepino i jo mateix i ja li vaig demanar autorització per fer un post d'aquests numeros sense precedents. Només em va demanar que es derribo no fos molt gran.

I així ha estat. Un post explicatiu, de manera objectiva, de ses dades den Pepi.

En Pepi a nen Lluc i jo mateix ens va suggerir una cosa. Resta una jornada, un emocionant REAL SOCIEDAD-DEPORTIVO, a Anoeta. Ell no sabia quin partit li quedava, però li agradaria FER UN GOL!!!

Per tant, és es moment de demanar a mestre Xavi Banyo, que se juga poc, molt poc a sa lliga, per no dir que no se juga res de res, que se presenti a Anoeta sense porter, i amb dos ò tres jugadors de camp.

Ò bé de sa manera que vulguis, Xavi Banyo, però en Pepino vol fer un gol! Maldament perdi 1-6...

Salut!

14 comentaris:

Bruno ha dit...

es digno de admirar!

Tenc s'honor d'haver ser s'únic que ha compartit un 0-0! Ànims!

Marc ha dit...

Impressionant, no hi ha paraules... Només un freak de s'OFM pot apreciar lo que representa lo aconseguit per mestre Pepi. Sa frase "Hi ha algo que voltros sabeu i jo no. Me feis algo" ja ha passat en ets anals de sa història cofràdica.

Una ovació enorme per sa seva dedicació i constància.

It's like this #chill

Bua ha dit...

Trob que s'ha de fer una crida cofràrica a mestre Banyo!
No pot ser que en Pepi se quedi tota una lligota OFM sense fer un puta gol... No!

Sandro Llull ha dit...

Jo vull participar solidariament oferint algun jugador de +85 a preu de mercadillo!

Xavibanyo ha dit...

Em sembla molt noble de la teva part Bua!...tot i això, dir que no me jugo res és només això, un dir... si mirem la classificació i la manager list veurem fàcilment en quina delicada situació em trobo... Puc guanyar q posició i perdren fins a 3.. I de cara a la pròxima OFM voldria dir triar 12 o 15è..

LA cosa canvia!

Pepino..espero que fagis 1 gol o dos. Però que sigui per tú mateix, no perquè jo jugui sense porter!!!

pepino ha dit...

4-3-3 ...
TAMUDO MUERETE ¡¡¡¡

Marc ha dit...

Què gran, Pepino t'estimam!!

No mos deixis així, necessitam conèixer ses teves impressions, es teus raonaments, ses teves TÀCTIQUES!!!

Té futur un 4-4-2 Long Ball? PepinoMoullorca For Ever!!!

Bua ha dit...

Què gran tot plegat!
Xavi, evidentment has de fer es deures a sa manager list.
De totes maneres, aquesta Real Societat està tan envenenada que sense porter i tot no crec que hagués marcat.

company ha dit...

No oblidem es 0-0 de sa copa del rei contra el Saragorassa, però, malauradament, es punt fatídic se va cebar amb ses opcions de s'equipo txurri urdin.
Ànims què això només es un puta joc aleatori

Artur ha dit...

A sa primera volta va ser es meu rival directíssim!!!!

Bruno ha dit...

remarcaria es comentari den Comany: Ànims què això només es un puta joc aleatori.

pq un joc al.leatori, enganxa a sa gent?!!! no te massa sentit

Sionel ha dit...

JOjojo! m'he tirat pen terra! que boo! Passarà en es anals de s'estadística! estic amb tu pepino! propòs que mos doni sa contrassenya i vegem es partit de pepino pes marcadores! seria lo màxim celebrar un golet pels taperos!

Molt bona Bua!

cuads ha dit...

Jo consider a ne Pepi com un master and comander de sa persevarancia. En sa seva situacio jo hauria dessistit a sa jornada 4.

Akest nadal tenc pensades unes reunions a nes pou de devora s'oratge amb en Pepino. Sa convoca a tot cofrare interessat q sapunti a s'encontre es dia de sa tarde buena: de 15 a 18. Nitbona: de 02:00 a 03:30. I nit vella: de 04:13 a 04:45.

Cubata en ma, s'oèfeme no es aleatori.

Paunovik ha dit...

bona bona! ENORME tot plegat! Cas digne d'estudi és den Pepino...com diu en Marc s'haurien d poder veure ses tàctiques, tema balones largos i percentatge de "presión" de s'equip per poder treure conclusions més clares!

Salut!

per cert, es Barça-Madrid coincideix a nes món real i a s'interactiu, és un puta joc aleatori.