4 de desembre del 2007

Un poc d'APM

Bones Cofrares. Ara ja feia un parell de dies que no publicava res per que he estat bastant enfeinat. De totes maneres, entre curro i curro m'han arribat tres classicots de s'APM que val la pena mirar. N'hi per escadalitzar-se, n'hi ha per plorar... però sobretot et xapes es cul bastant.

Video 1. Es timo més gran de s'historia. Això no ho superene ni es "trileros" de ses rambles




Video 2. Tema Concursos. Sobretot, es més bo per jo es de sa primera pregunta de s 50x15



Video 3. Aneu alerta amb sos veinats per que sa penya està fatal.



Ale, disfrutau un poc que sa vida està per això.

Desde el curro con amor, Rufire

4 comentaris:

Anònim ha dit...

hohabeu vist oi? lamare q ens va parir!

roseta ha dit...

Fires aquests videos son molt bons, sobretot el tercer... ridicul pero molt bo, ja n'hi ha de petats en el món... sobretot si a sobre son veins d'escala...

i per cert, al final del programa del primer video, saps si va sortir algun cotxe? perque em sona una mica a gran farsa lo de les marques de cotxe... ;)

Marc ha dit...

Ses des 3r les vaig veure en directe a Callejeros i assustaven, ja t dic, no se sap qui està més loca de ses dues... Encara que sa de ses bosses està ultra-allà....

rufire ha dit...

Rosa, no vaig veure es final des video per lo que no se si a nes final va sorti cap marca.
En quant es video de ses veines, jo crec sinceramnet que es sa tia que duu bosses de baseura per vestit sa que està més tronada de ses dues,és una flipada. Posau-vos a nes puesto: sortiu des pis i vos trobau a un vei/na que suu boses de basura a nes cap i a nes cos...Fatal, peg un sprint que vamos....