5 de desembre del 2007

UdVarios

Bones a tots, arriba una altra entrega d'una secció de "capa caida" que "contra viento y marea" se proposa seguir oferint material friki i poc original al nostro estimat blog que, tot sigui dit, pareix que atravessa una etapa de coments desastrosa. Go go tofipunts:

1.- Adictes a Setmanari musical

A sa darrera entrega des nostro estimat setmanari es senyor Llull mos va proposar un video d'un violinista. Es senyor Gori Pomer, company meu de pis, entrenador tapat del Mallorca i conegut per la Britania com Gregory Appler, és un gran aficionat a sa festa en general i a sa música electrònica en concret. Akí vos deix un video que m'ha mostrat recentment [linkazo]

2.- Galeria d'art Can Dyskins


Fa un temps vaig penjar unes fotos de sa inauguració de sa galeria d'art a SonSer [remember]
Divendres passat se va estrenar una nova exposició i "para muestra un botón"









Vos anim que vos hi passeu quan sigueu per aqui i amb una mica de sort trobau en Juli tallant jamón.





3.- WWW

Fent unes voltes per sa xarxa vos deix akí uns links de websites que trob molt interessants:

i) ¿Periodismo objetivo? si existiese habría que exterminarlo

Blog d'un periodista on analitza diferents noticies aparegudes a sa "premsa sèria" des d'un punt de vista crític amb un toc d'humor. [periodismo incendiario]

ii) Xavier Sala-i-Martí

Pàgina d'akest tio que no deixa que ningú se li pugi a sa parra, llegiu els articles que estan molt bé. [articles de la vanguardia]

4.- Akellos maravillosos años 2

Donat que a s'anterior edició no vaig poder donar cabuda a tots akí en teniu una altra:

- jo no el coneixia però en Gori diu que són mítics...

- Akest vos ho dic jo que són mítics de veres

- sempre a s'ombra de campeones

- mitiquèrrims

- akests ni m'enrecordava que existien

- a veure ki supera això...

- joer tio, que m'estic emocionant

- akest video és el meu preferit, millor que posar s'intro he pensat que seria posar un trocet d'un capítol

Bonus:

Recordau en He-Man? (pregunta estúpida) doncs mirau que he trobat

5.- Terminator

Molt prest faré una anàlisi profund de sa saga, de moment quedauvos amb això...


Au idò! mos veim i recordau: A borracho y mujeriego no des a guardar dinero!

3 comentaris:

Marc ha dit...

Dios, RAfael, mitiquèrrima... De sa cançó no me'n recordava, però me'n record que tenia un còmic des 1r capítol... Veient ses imatges se veu que és una còpia burda de Campeones

Petit Chef enorme, s'altre dia ja en xerràvem...

Isidoro tot un vici, hi vaig estar realment enganxat...Sa cançó, de ses top5

Sa direcció de sa teva preferida no xuta, arregla-ho...

marco ha dit...

Terminator 4...quina por

tofito ha dit...

com k kina por tio? kina canya!