5 de maig del 2008

Viña Rock 2008: Post 0


A falta de tenir ses primeres imatges i es temps per comentar com han anat aquests increibles dies, penjaré dues cançons que podrien ser una perfecta síntesi de lo gran que és es Viña Rock. En breu intentarem fer un megapost relatant tot lo que ha donat de sí.

CUANTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!


Per començar, un remember d'una de ses millors actuacions des festival: Emir Kusturica & The No-Smoking Orchestra



I per acabar, es HIT d'aquest any, acompanyada d'instruments i en versió íntegra. Tots a cantaaaaaar!



PD: Es darrers 5 posts són meus... Avonereu!!!

19 comentaris:

Artur ha dit...

Enorme Emir Costurera i sa seva Balcanic Music! Estau fets uns Pirates!!!! Pròxima parada Electric Voners!

Llorenç de Pina ha dit...

Enorme es Viña! ... a pesar des "format" cerebral i ses consegüents pèrdues de memòria (i pèrdues en general).
En breve, fotos a balquena, prèvia censura.

Marc ha dit...

Ay, Pina, pina...

Res de censura!!

Llorenç de Pina ha dit...

internet és molt puta i per ventura hi ha gent que no vol sortir així com l'han recollit ses càmeres...


au, vaig a comprar-me un mòbil

Del.len ha dit...

Gran Emir! Estic d'acord! I encara que això pareski es NODO, sa censura es ben necesària!...

Pina, t'agaf ses paraules: vaig a comprar-me un mòvil!!

marco ha dit...

jo vaig a comprar-me un cervell

Xavibanyo ha dit...

...jo l'únic que ser és que no ho sur!!!

..però, ha valgut la pena!!!!

Anònim ha dit...

"LA CLAVE ESTA EN LA RAVEEEEEEEEE"

Enorme Viña, vaja 3 dies de desfase total! Sa cofradia o va donar tot...!!

CUANTOOOOSSS!!!!

Marc ha dit...

Frega ets viu?????????
El hombre eléctrico!

Tekiss ha dit...

Gran viñarock!!
Enorme resaca...

Tekiss ha dit...

Enorme es picassïa des Pinero!!!! Qui ha dit censura? Bé DoPi! Per un blog lliure!!

cuads ha dit...

sense entrar en consideracions mel·lòdiques, estílistiques o estètiques..he de dir q sa canço akesta de s'M es un hitazo

marco ha dit...

quina puta passada ses fotos des viña!!!joder gent, ja vos enyor, enyor ses raves, es tudats i es seu equipament, es kalimotxo, sa guitarra, es pixota com a president honorífic, i un llarg etcétera. Quina puta experiència...mos veim l'any que ve, mos veim a les 4 a sa benzinera

Llorenç de Pina ha dit...

Sa pressió popular ha pogut amb sa censura.
Queremos más fotos! queremos más caretos y ojos como platos, penya desfassada per ses raves, pixotes demanant pastilles, diosas passant por ahí, etc.

Llorenç de Pina ha dit...

Xavi penja ses teves

Marc ha dit...

Pina, ses fotos son increibles, meganikels...
M'encanta sa des Fregafinger i sa NatoMouth...
Estic fent un poc d recopilaparipé de cara a fer algo visible via blog... ja voreu...

arnau ha dit...

Grandeeeeeeee!! impresionant viña desde emir SA delincuentes muchachito etc. fins a nes dematins de llorencet!! un c2 DIMINUT i una ressaca de 3 dies xro cm ha dit en xavi clar sta k a valgut la pena. Deu ni doooo

Albacete caga y vete!!

Xavibanyo ha dit...

Les últimes fotos de tota la penya a sota la carpa són increïiiiiibles!!!!!

I la de merda que es veu als voltants també jojojojo...

Molt grans pinero!!

Prox. les meves (sin censura!!)

marco ha dit...

llagrimeta...

http://www.manerasdevivir.com/noticias/26006/comunicado-final-vina-rock-2008