17 de maig del 2008

Violet hill (dancing politicians)



Són enormes...

6 comentaris:

marco ha dit...

ENORMÈRRIM!!! m'encanta en bush dirigint s'orquesta i en Blair amb sa Stratocaster

Xavier Peña ha dit...

és enormous... i sa cançó cada pic m'agrada més!

però com que he de posar emperòs a ses coses, he d'amollar algo evident: que aquest videoclip és una copiadota des de U2 - Window In The Skies (més ben aconseguit, plè de crackots... ademés de no estar polititzat, que sol ser un punt a favor).

Quina puta reixac cagondell...

marco ha dit...

ahi està penya, no el coneixia es d'u2 i he flipat, molt millor que es de coldplay, que ja n'hi ha. Entre es videoclip, sa canço "viva la vida" i es fet de que hi hagi en Brian Eno per allà enmig...m'ensum una tendència descarada cap a U2 (si vaig desencaminat no me fustigueu, ho dic un poc a la ligera, sense pensar-ho massa, comenaria averlas)

marco ha dit...

comentari averlas volia dir

cuads ha dit...

bufffff q guapo es video d'u2...constat es meu parecido amb en david bowie

Marc ha dit...

Iepa, vos deix aquí es vídeo oficial de sa cançó, se veu que es des polítics era half-averlas...
També hi podeu veure sa lletra de sa cançó, en es link...