6 d’agost del 2008

Xumar, xumaire... XUMADOL, sa solució.

Podia ser un producte de la factoria photoshop des cans vells, però no... existeix!



Quan vaig veure es post, enorme post, de na Marga vaig pensar "demà d'hora aniré a sa farmàcia a fer-me amb una caixa de XUMADOL".

No podia seguir així. Futbet cada dos dies, platja diària, calors insoportables, soparillos, berbenes... Es medicament màgic cavellistic, s'autèntica pedra filosofal (ben anomenada en es post d'ahir).

Aquí és sa solució a n'aquests símptomes i mals.

Idò bé, avui dematí damunt les 10 he anat a sa farmàcia i m'han informat que havia arribat tard, que havien tengut 17 paquets de XUMADOL a sa farmàcia i que els han anat adquirint un jove rera s'altre fins a esgotar ses existències. Joer, cans vellots, no respectau rès.

He demanat quan en tornarien a tenir i m'han dit que avui mateix a les 17 hores, "quan arriba s'agència de Palma".



A les cinc en punt estava allà com un clau per comprar sa meva anhelada caixa de XUMADOL.



Dins sa mateixa farmàcia he obert sa meva caixa i he demanat amb urgència un tassó d'aigo per prendre'm es meu primer sobre.



Eh, es des futbet, preparau-vos! Estic enorme!
XUMADOL!!

6 comentaris:

Bruno ha dit...

Anhelada caixa de Xumadol jajajo! Efectivament estas enorme!

Visca els superherois!!!!!!!!!!!!

Marc ha dit...

Cagondena Bua quin puta ca vellarro (i freakarro) que estàs fet, has entrat dins sa cofradia amb tots es putes honors...

Ses fotos són de xapar-se sa caixa, pobre farmacèutica...

Racions de Xumadol pes personaaaal!

lluc ha dit...

jajajaja!!

maaaremeva.. com se noten ses vacances!

Mos pots gordar un sobre de xumadol a cada un de noltros, tu incluit, perque després de sa xumadota que mos pegarem avui..

Ibuprofen?? Xumadol!!

Nate ha dit...

Es teus collons!enorme reportatge fotogràfic!
esper q aquests dies q tornaré a ser per s'illa mos poguem conèixer. Demà cap a Mallorca!

Bua ha dit...

Enorme? Idò va ser que no.
Histo.
90 minutarros a 37º a s'ombra. Ug. Aqui no hi ha xumadol que hi valgui.
Em vaig amagrir un kg i mig a nes partit.
Vaig veure molts bons detalls tècnics.

Anònim ha dit...

Bua enorme post, quin saber estar a sa farmacia!!
Dema berbenes sant llorenç esperam sa teva presencia i ja podem anar a cobrar sobres de xumadols per sa cofradia