21 de gener del 2009

Feinetes bloggeres

Acab de publicar aquest post que a continuació veureu a nes blog de'n Bua.

Sa raó de que el posi a cans vells és que m'han comanat sa feina de compartir-lo amb més gent.

I més gent que aquí no en trobaré en lloc.

Es post diu així:

"La bloggera Alas m'ha convidat a fer una espècie de test.

No sé si volies, Alas, que el publicàs com a comment al teu blog.

Crec que t'estimaves més un post com aquest.

És impossible dir la veritat absoluta a aquest exercici.

Intentaré dir coses que al manco em senti realment. Ufff.



Començaré idò.


A) Compartir tres coses que mai he fet però que m'agradaria fer:

1 . M'agradaria tocar bé un instrument musical (guitarra o bateria) i, això va lligat (però és impossible), cantar encara millor.
2 . Saber idiomes com anglès (perfecte), japonès i xinès.
3 . Viatjar durant tres mesos seguits, sense cap preocupació ni rés a fer, amb la meva família per tot el món.


B) Tres coses que mai hagi fet ni faria:

1 . Un striptease a un local públic plé de gent, jeje.
2 . Tirar-me d'un avió en paracaídas. Ni rés similar, clar.
3 . Provar drogues. Un poc d'alcohol no pot fer gaire mal."


Ara ja teniu feinetes. Feis-ho com trobeu. Si voleu, clar...
Salut, Cofradia!

8 comentaris:

Marc ha dit...

Bua, voldràs dir "drogues legals, no"?

a)
- Viatjar durant un any (o similar) per the whole world.
- Tenir sexe amb una negra i una asiàtica (no té perquè ser en es mateix temps)
- Tenir un bar

b) El trob massa ampli. N'hi ha mil.
- Tenir un fill
- Tenir un animal domèstic
- Fumar tabac

Xavibanyo ha dit...

A) (k xungo triar-ne només tres)

1.- Pillar una motxila i pa'lante! Destí indefinit, temps indefinit..

2.- Tenir un ràdio-bar (la il·lusió de la meva vida!..el meu bar des d'on emetre en voler una ràdio pròpia)

3.- Escriure un llibre (un, com a mínim)

B) (és xunguèrrim, no se m'acudeixen coses concretes..)

1.- Matar indiscriminadament(és a dir, sense tenir una raó, que ara mateix tampoc sé quina podria ser prou gran com per fer-ho..)

2.- Dependre totalment d'algú (tot i que de petit depenia totalment dels meus pares suposo..)

3.- Deixar de somriure

tofito ha dit...

no té res a veure però m'ha encantat akest video

http://www.youtube.com/watch?v=HplZ_taHXLM

Bua ha dit...

He canviat s'imatge perque aquest post s'havia de publicar amb sa que veis ara :P
Caudillo, teme drogues, se m'ha passat s'arròs. Ja no m'ho paga.
Xavibanyo, sí, és xunguèrrim aquest rollo, xò...
Joer, Tof, hem d'aprendre a posar enllaços, conyo!

xavi santvi ha dit...

a) 1.Volar (sense ajuda de maquines)
2.Pirarme a viure a la muntanya.
3.Tocar es tema xungo des guitar hero sense fer ni un fallo.

b) 1. Arribar a les mans amb algú.
2. Fer-me soci del madrid.
3. Perdre el sentit de l'humor.

lluc ha dit...

A)
1. Ser jugador de futbol professional, i jugar amb el Barça, claro..

2. Poder jutjar a tota aquella gent que fa que el món vagi pitjor! Seria un bon exemple, un que sen acaba d'anar i esper que no torni mai..

3. Saber cuinar com una padrina


B)
1. Resar

2. Humillar

3. Matar

Marc ha dit...

molt bones lucas!

cuads ha dit...

a)

1- Tenir es perfum des llibre den Suskind.

2- Viure sa vida den Keith Richards

3- Tenir ses ganes, sa motivació, sa capacitat i es mitjans per poder escalar X montanyes de 8000 metres.

b)

1- tenir sexe (explicit) amb animals, nins i homos. A excepcio den Messi.

2- Vomitar alcoholitzat davant mu mare (no tenc idees)

3- Enviar es mails greenpeace que mos envia en Manti.