17 de novembre del 2009

Calfarinetes

Me sap greu personalitzar,
no vos ho mereixeu sa resta de gent,
però he de tenir un detall especial
amb un ca vellarro que vaig conèixer
a Sant Llorenç, agost 2008, i li vaig fer
aquesta fotarra donant-ho tot.
Foterem una bona xumaire-xerradota.









Sa segona vegada que vaig veure mestre Santvi,
tots ho sabeu, va ser es dia des
I Kojon's UEFA Fantasy Struken Match.
Vaig seure ben a prop de tú també
allà per Ca'n Pedro, a s'estrucada.
Mira si et conec poc que ni sabia
qui era na Bel, afegida que la tenia
com a friend a nes fèisbuc (confusió total
amb una al·lota de Sònser, com et vaig explicar).







Però això és es cavellisme, sí,
una forma de vida.
Mestre Santva, Calfarinetes, el noi
de Sant Vicenç,
sa tercera vegada que el veia
en sa vida, diumenge passat me va
agafar com si fòs germà seu,
me fa seure dins es seu cotxo
i me dur davant sa porta de sortides
de sa T1 El Prat. Cagondeu!
Aqui el teniu a sa foto tot feliç.
He volgut fer públic aquest detall.
Ca vellisme, forma de vida.
L'havia vist dues vegades en
tota sa meva i sa seva vida.
Santvi i tots es que heu fet
posible que aquesta estància
meva a BCN hagi estat tan collonuda,
gràcies! Aquí teniu un germà.

3 comentaris:

xavi santvi ha dit...

snif... em sento com tu fa dos dies quan deies; "no m'ho meresc",amb sa diferència que en el meu cas és veritat.

Vaig fer el que qualsevol cofrare automovilitzat hagués fet. De fet s'havia comentat fer una cadena humana de s'escola industrial a s'aeroport per portar-te en volandas. La lentitut dels tràmits per tallar la gran via i l'autopista van ser obstacles que ho impediren. De gent en sobrava.

Es mèrit real recau en tota sa cofradia (i ara en to clarament lacrimògen)... amb la qual he viscut gran quantitat d'experiències (algunes d'elles redemptores) i que com a tu Bua, han resultat del tot satisfactòries.

I ara perdoneu-me però tinc muchos quereceres.

company ha dit...

Es "buga" den Sanvi és es cotxo Cofràdic, s'hauria de fer un post dedicat a ell. Cotxos i furgos seves mos han passetjat per Normandia, Viñarock, excursions vàries, aeroports catalans, transllats i canvis de pis a baquena, viatges de verdesca, etc...

Marc ha dit...

Bé Santvi bé, grans rostidotes en es seient de copilot des teu super Buga.