21 de novembre del 2009

Els dos darrers i me retir ja


Tot i s'alt risc de fer-me cansino, he trobat necessari postejar ses dues darreres creacions:


1. "don't mess with Lerdo"



2. Piscinazo, idea original by Compao (si no es post quedava massa buit...)



au, m'atur que si no això és un desastre...


P.D.: els més avispats ja hauran notat que en cap de ses photoshopeades s'ha vist encara involucrat ni un sol membre viril introduint-se dins sa boca oberta de sa camarera. Esper que se valori aquest esforç per part meva de no entrar "al trapo" amb una broma tan fàcil com tentadora, i procurar donar-li una altra volta de rosca a s'assunto xD

9 comentaris:

Bruno ha dit...

jo trob Xavier, que no hauries d'aturar! Jo el dia que tingui temps, en faré tb jaja

tofito ha dit...

jo valor que no s'hagi eprat es membre viril molt negativament i només puc declarar que AIXÔ ÉS MOTIU de CESE!!!!!!!!!!!!!!!

Xavier Peña ha dit...

@Maese Bruno: amem si t'estires i mostres un poc de material, que aquest tema encara pot donar per molt

@Don Cristòfol: suggereixes una photoshopeada tipo "bruno vs. camarera: zas, en toda la boca v2.0"? jo més que res és perquè no vull ferir sensibilitats (ni provocar es tancament des blog per contingut inapropiat!)

Tekiss ha dit...

jajaja! que bones!

tofito ha dit...

aquí cada palo aguanta su vela i sa censura no és característca d'akest blog. Dali canya a un Lerdo Vs Camarera Ultradada Vs Butanero Vs Nacho Vidal Vs Rufino i a ca una puta tot!

company ha dit...

jajaaj
bé Penya !

Bua ha dit...

Xavi Penya, monstre!
No t'aturis!
His-to!
Aquesta cambrera dona un jocarro.
Llàstima no poder donar un poc més de branca a Monsieur BIGOTES, conyo.
Si es tema va de q no tenim una imatge-nítida-bigotes, crec q s'imposa q es regidors a nes pròxim dinar Tasca i Vins facin una fotarra tipo incògnit (tipo jo te faig una foto a tú amb en bigotes darrera), jojojojojj

Artur ha dit...

uffff!!!!!! que bò es ZAS, EN TODA LA BOCA!!!! x"DDDDDDDDDDD

Marc ha dit...

Brutals ambdós, puta Lerdo quin puta joc que dóna...