18 de novembre del 2009

CUSSA VELLA D'HONOR


Ja sé que aquest minipost ve amb molt de retràs... (falta de costum de postear per sa meva part). Però trob que, si bé hem gaudit de sa gran visita des ca vell d'honor, no pot passar desapercebuda una altra visita, no tan esperada i/o sonada, però no per això menys rellevant: sa cussa vella d'honor Madre Manti.
Sí senyors, encara que va ser "sólo para unos pocos", na Putxeta també va fer una sortidota per
BCN amb part de sa cofradia, concretament per un antro anomenat Karma que més d'un ca vell ha gaudit i repetit en ses seves xumades nocturnes. Com a bona cussa vella sa Madre Manti va rememorar vells temps, amb ses seves paraules "jo quan era joveneta ja venia per aquí", i se va marcar uns bailoteos amb un saber estar incomparable fins a altes hores.
VISCA NA PUTXETA!

6 comentaris:

Marc ha dit...

Què bé Putxe!!! Saber estar 100/100!
Molt gran Marge aquesta marxe amb ses famílies Puig i Cuaderssen...

cris ha dit...

Ostia!!! va ser boníssim!! m'enrecord que en manti i sa mare feien es mateixos electro-moviments de ball!!

marco ha dit...

Que visquin també ses cusses velles, clar que si!

Bua ha dit...

Ben jugat, Marga.
Una abraçada per sa cussa vella Putxeta via blog!

Edu ha dit...

Gran parecido razonable entre Manti y su madre...

Tekiss ha dit...

Vos contest aquí perque no se jo com es aixó des blog... Gràcies Marga per lo de cussa d'honor, ames m'ho vaig passar molt be amb voltros. No ho sabia jo lo de cans vells, a mi me pareixeu mes "quisonots o quisonotes", que a cans vells ja hi arribareu, no passeu pena¡¡¡, besos a tots,
Xisca