27 de gener del 2010

UN POC DE DIBUIXOS I PLASTILINES

Auuuuuuup! Mmmmm bones!
Després de polèmiques vàries en els darrers dies, encara que sense tancar de tot, (hem de pensar que encara mos queda un Sant Antoni aquest dissabte i som a temps de ferir moltes sensibilitats...) voldria ensenyar-vos una cosa que vaig veure una matinada qualsevol i en un canal que no record, però me vaig xapar es cul i me vaig quedar amb es nom des video. Val la pena tenir insomni qualque dia per trobar coses com aquesta. Meam si vos fa es mateix efecte..



Un altre...



Aquest dedicat a sor M.A. Barracus



Salut!

5 comentaris:

M.Dapena ha dit...

Bonissim es primer. M'ha recordat a Nimias Cosas Minimas

tofito ha dit...

Es primer és brutal, es segón no l'he mirat ja que desde es primer moment que he itjat play he estat mirant es gif de la dreta i es tercer està bé!

cris ha dit...

jojojo boníssimes ses il·lustracions des primer, me recorda a "no és lo mismo cagarse en todo que todo se cague en ti" i coses així. I ara apart, sempre m'ha agradat saber d'on putes venen ses frases fetes... estaria bé sa motivada un dia.
N'Encarna epp.
Bé perla!!

bàrbara ha dit...

Xerrant de polèmiques, només puc dir...que he sobreviscut a s'atac.
No comentaré res més per aquí, per lo vist hi ha espies, uuuoooooo!!!!!

Anònim ha dit...

¿?