3 d’octubre del 2007

Cracks: Vassilis Tsartas

Continuarem amb més vídeos de cracks. Personalment tenc predilecció per jugadors esquerrans i uns dels que més em va cridar l'atenció a la segona meitat dels '90 (yeah) fou aquest grec de tècnica exquisita.


Difícilmente podrán olvidar los aficionados sevillistas las buenas tardes que les hizo pasar, en su momento, Tsartas, uno de los mejores lanzadores de faltas que haya pisado la liga española. El greigo, Fue 70 veces internacional marcando 12 goles, algunos de ellos vitales, como los que marcó ante España o la República Checa en el camino de Grecia hacia la gran final de Portugal hace tres años.
Habiendo empezado su carrera en el Naousa FC, Tsartas fichó en verano de 1992 al AEK Atenas, donde ganó la Liga griega en 1993 y 1994, y la Copa en 1996. Después pasó cuatro campañas en el Sevilla FC, para luego volver al AEK en 2000 y ganar una nueva Copa en 2002. En 2004, ya en plena descendencia en su juego, se marchó al Colonia y ahora, en el Ethnikos de la segunda división griega, ha decidido retirarse de forma definitiva (febrer de 2007). Encara va arribar per ser campió d'Europa amb Grecia...

Mirau aquest vídeo de gols només amb el Sevilla. Fa un puta munter de gols de falta i un des darrers després d'un còrner és espectacular...

Pasen y vean..

10 comentaris:

marco ha dit...

que be nate, tens es millor percentatge de posts des darrers mesos

Marc ha dit...

Té es millor percentatge des darrers mesos de dues coses:
- De posts
- De temps lliure

tofito ha dit...

q bé nate, perq no t'encarregues d'una secció q només tracti sobre futbolistes i/o esportistes en general q no siguin 100% reconeguts o coneguts per es pueblo llano?

rufire ha dit...

Que gran xutador que era aquest home. Sa veritat és que era un perill constant a ses faltes. un parell de recomanacions per posts següents:

- Caminero
- Alfonso Pérez
- Derticia
....
....
....

Nate ha dit...

es youtube me limita un poc però s fa lo q s pot... sempre puc xerrar amb n'Edu perq faci d productor de videos (tipo Magico gonzalez)

en quant a temps lliure n'hi ha q xerren molt... per cert dilluns començ a Mataró! ja tocaua

rufire ha dit...

Ah me habia dejado uno importantíssimo!!!!:"PIXU" KODRO. Ombre ja era ora de que empezaramos a hacer alguna cosita no?jejejej

Marc ha dit...

Uyuy que n'hi ha que se piquen...
Noms per fer posts:
- Juanele
- Jan Urban
- Milojevic (Mallorca)
- Igor Lediakhov

Per cert, demà me'n vaig a Roma!

company ha dit...

Iepa, 3 perles

- Lubo Penev. València, Celta, Supercompos,...
- Oleg Salenko. 5 gols amb un partit contra Camerun
- Paco Salillas. Veterà històric de segona que ha passat per mil equipos. Mereix es seu petit homenatge; gràcies per tots aquests dissabtes horabaixes half-mordors clavant-me un Castellò - Eibar per exemple

Edu ha dit...

Eso esta hecho John (Bon Jovi)... Productor suena bien... Además, me gusta con trabajar con material inédito.

Por cierto, que diferencia existe entre Productor y Productor Ejecutivo?¿

Licenciados?

Marc ha dit...

Wikipedia says:

El productor es el encargado de los aspectos organizativos y técnicos de la elaboración de una película, complementando la actividad creativa del director. Está a cargo de la contratación del personal, del financiamiento de los trabajos y del contacto con los distribuidores para la difusión de la obra.

Un productor que no tiene a cargo aspectos técnicos, sino sólo legales y comerciales se denomina por lo general productor ejecutivo.
* Gestiona al equipo humano. Todos los equipos: dirección, iluminación, etc, están bajo su dirección.
* Busca financiamiento, ya sea por parte de capital privado o instituciones públicas (subvenciones, etc)
* Controla el correcto desarrollo del plan de trabajo/rodaje establecido, decidiendo como han de afrontarse los diferentes imprevistos a los que se tenga que hacer frente (mal tiempo que impide rodar/grabar, equipo defectuoso que retrasa la producción).. etc. Siendo el que reorganiza el plan de trabajo, o en su defecto, da su visto bueno a las propuestas que se le hagan.
* Desglosa las necesidades presupuestarias, teniendo potestad para desviar financiación de una partida a otra.