16 de febrer del 2007

Una de Àudios

Sortint ja des meu letargo (encara no del tot recuperat), m'ha fet il·lusió fer un post sonor, combinant diverses temàtiques i utilitzant sa cada vegada més útil eina que és es GoEar...

Començaré amb un classicot, un mite de ses ones sonores... Carta a Santa Claus.


Qui no se'n recorda d'aquest moment? Interessant sentir sa narració de la COPE...


Eugenio en estat pur...


Per acabar, uns àudios dedicats a tots ets amants (i a es que encara no ho són) d'aquest increïble programa anomenat Minoria Absoluta. Després de xapar-mos es cul amb es montatge des Confidencial CAT, arriba un document sonor que demostra d'una vegada per totes que entre na Heidi i es padrinet i havia algo més que vincles familiars...


Seguim amb un montatge amb una sèrie de frases hilarants d'un mestre de sa comunicació verbal: l'Il·lustríssim ex-alcalde Joan Clos.


Finalment, una de ses aparicions estel·lars des per tots noltros estimat conseller Joaquim Nadal, conegut per sa seva rapidesa a s'hora d'explicar qualsevol tema.

4 comentaris:

xavi santvi ha dit...

Em declaro un grupie total de minoria absoluta, fins i tot algun dia els vaig enviar emails.
Un d'ells demanava que el senyor Paco Montesdeoca, home del temps de T.V.E (te ve enorme), cantés "Cantando bajo la lluvia..de brandy" (ells l'imitaven com si fos alcohòlic). I aixi va ser, van fer una cançó amb l'imitador d'en Paco, es senyor Bruno-Oro (vaya nom), i a part de partirme el cul, els hi vaig entregar la meva admiració eterna.
Em penso que la canço encara la tenen penjada.

xavi santvi ha dit...

Declaracions d'un grupie:
"Polonia" es el fill petit de minoria absoluta, i també dona molt de joc. En canvi, "Barçovia" seria el perfecte exemple de fill no desitjat. ¿Es va acabar ja aquella pamema?

Marc ha dit...

Jojojojojo!
Barçovia ha mort, com no...
Polònia està molt bé, encara que si he de triar me qued amb Minoria...
Encara record aquelles nits escoltant sa repetició de les 2 des vespre com a bon groupie...

marco ha dit...

Gran post cànoves! lo dels barça posa els pels de punta recordant es moment, n'eugenio fou un deu i minoria absoluta se surt(en clos sublim)