23 d’abril del 2007

1 X 1


MONXO "mariposa" Robinson. Discret. **
Lo poc que va anar a porta no ho va poder aturar, però va donar la talla a un partit complicat. Va aturar mes amb les cames.






"Mariscal" RUFIRE Hierro. Inexpugnable. *****
Sòlid eficaç i expeditiu. Una autentica muralla a l'eix de la defensa. L'autentic lider de la saga buidadotera. El gran capità va donar leccions magistrals estil Paco Flores.





PALERM "exquisit" Sorín. Fallon.***
Gran partit del lateral buidadotil, però va fallar, inexplicablement, el gol de la tranquil·litat.





"Hormigonera" Edusso. Carnisser.**
Va fer l'entrada més dura del partit. Una jugada clau que va aturar el ritme del partit i va deixar fora de combat al "madrileta" davanter dels Cocos.





"Galactic" VALLEJO. Romput.***
Constància interrompuda per una lesió al turmell a principis de la segona part.





Gaspar "EL BELLO". Precís.***
Superats els problemes amb les lesions va ser un home efectiu al mig del camp. Les vendes de camisetes han pujat un 34%.




"Becken" PAU "er". Driblón. ****
Va donar-ho tot. Va desbordar als rivals amb elegància i velocitat. Simplement espectacular.



Roman ORIOL "Riquelme". Determinant. ****
El seu gol va suposar la victoria. Demostració de tècnica i visió de joc durant els 50 minuts. Constant de principi a fi.





"Pulpito Mágico" Cuadros. Desaparegut. *
En aquesta ocasió no va aportar res a l'atac buider. En defensa va fer accions encertades. La seva vida nocturna comença a afectar el seu joc.




"Pibito" SUREDA. Golejador. ****
Va continuar la tónica de gol per partit. El millor gol del partit que suposà el 3-3 al lluminós. Gran futur per aquest jove jugador.





* Mordor total.
** Ridicul amb jugades Mordor.
*** Sortida de Mordor. Bona actuació.
**** Arribada a Terra Mitja. Fregant la perfecció.
***** Nivell "Kaiser". Solo unos pocos.

6 comentaris:

roseta ha dit...

bon post monx! ara fins i tot des d'irlanda m'entero de la vostra suepr lliga i del rendiment dels participants! plas plas plas (aplauso, npfgm)

oriol ha dit...

m'alagues germanet meu, pero jo vaig fer un parell de cagades ultra enormes. VAig fer una primera part bastant pellosa, sense trobar el lloc.. Vam ser més equip que mai, aixo va fer que guanyessim!
amunt Buidawaves, sa champions es nostra!

Anònim ha dit...

Clar que si!!! Varem sabre fer un partit serio...i lo més important es que varem cercar es gol en tot moment (tant quan anavem guanyant com no) i això mos va fer guanyar.

A seguir així! sa putada es que en cuadros va dir que n'Oriol i en Gaspar no jugarien més per no sé quins motius...quina merda! Pk tots som ben necesarisss!! Jo seré baixa diumenge qui ve (com casi tots, sa mica de Viña) i s'altre diumenge tmb pk som a Mallorca.

Nate ha dit...

enorme es post monx!!!

oriol ha dit...

jo fare esforços per poder seguir jugant fins la final. Intentaré venir només pels partits ja que he d'estudiar a saco..Més que mai, s'esperit buidawaves, inunda lo més profund del meu cor. Marco, tot s'equip esta amb tu!ànims.

Pd: Integrants de s'equip, pel tema peles no vos preocupeu, ja pagaré sa meva part dividida entre tots els que ja han pagat.

Nate ha dit...

tema turmell avui molt millor, avui soc molt més optimista! esper q tot continui així i es viña no perilli!