9 de maig del 2007

Extrema y Dura!!

Entrevista : Segurament la majoria haurà vist l'entrevista de n'Eva Hache a Extremoduro, pero com la majoria no es tothom, el posaré al blog per la gent que no l'hagui vist!



Destacaré el moment en el que n'Eva Hache li demana a n'en Uoho " Qué son los Inconscientes? "

New Generation: a jo aquest video, m'ha fet molta gràcia. "Raul" de 3 anys, quin artista.



Ojo amb la força que diu KARROÑERO!


PD: Se diu que aquest es un dels temes que sortirà al nou disc d'Extremoduro! Esper no sigui un fake! Tampoc m'he molestat massa a mirar si ho sirà o no.

Extremoduro - Mezclar agua con sal - download

I com a darrera inspiració, una de parecidos:



Salut!

3 comentaris:

Nate ha dit...

Bona entrevisteta, encara no l'havia vista.. hi ha moments q t xapes!
A veure si treuen disco!

marco ha dit...

bona antrax! S'al.lot és la polla, una bona educació des de petits és clau. Lo de sa cançó és una altra història: en teoria era un tema pes darrer disco però a s`hora de gravar-lo encara no estava acabat de tot. Durant sa gira 2004 varen incloure es tema en qüestió als repertoris i aquesta gravació pertany a una prova de so. Jo fa temps que l'escolt, ja l'he treta amb sa guitarra i algun dia la volia pujar com a temazo des setmanari, però es brother se m'ha adelantat. Força Antrax!

Llorenç de Pina ha dit...

Què bo es nin, començant des de jove... arribarà lluny.