4 de juny del 2007

una de indignació

Bones a tots, com anam? Fer un post sempre és un motiu d'alegria per mi, si no és d'alegria al manco és per reviindicar alguna cosa però fer akest post me provoca molta tristesa. Normalment ses meves publicacions són d'un caire de molt de caxondeo però akesta vegada m'he vist amb s'obligació de ferne un que no fa cap rialla ni una.

Pot ser a molta gent extranyi que ho publiqui jo perque sempre he tengut un contacte molt gran amb els animals, no tant com altra gent, però sempre n'he tengut. Mai m'ha tremolat sa ma quan he hagut de matar un colom o travar una cabra i sempre he estat partidari de que si un animal fa coses q emprenyen un toc ho arregla abans q el diàleg.

Akest link que hi ha més avall direcciona cap a un video on hi ha una petita mostra de la brutalitat humana. Vos avís que és molt fort i que a mi casi casi m'ha fet potar, ho dic perq si algú creu q ho pot suportar tot, akest video a lo millor li ve una mica enorme. Quan l'hageu vist només vos deman a veure si no ho podrien fer d'una altra manera per evitar una mica de patiment a akests animals. Weno, no la torraré pus i vos deix amb so video.

VIDEO

1 comentari:

Xavibanyo ha dit...

Joder tofito... pues vaia tela de video...Et deixa bastant fet caldo..

Això és a un nivell molt més bèstia, i les imatges per sí mateixes són prou impactants, però no sé com de bé han d'estar 2000 gallines posades en una granja de 100 metres quadrats.. Vull dir que ja és hora de que ens plantegem quatre coses sobre com actuem, però no només perquè ens faci sentir malament veure com treuen la pell en vida a aquests animals..