23 de gener del 2007

pagafantasmades (5)

Aquesta entrada la faig per fer publics es meus darrers avenços en s'investigació pagafantanil:

  1. Com vos vaig dir ja tenc es mail des subjecte d'estudi pero ara a més es seu coleguilla de banda m'ha donat es seu i estic seguint akesta linia d'investigació amb sa fantasmada de q els hi estic organitzant un concert a mallorca dins es marc d'un macrofestival de metal. Els hi he fet creure q vendran a tocar a mallorca, cobraran 2500 euros i tendran allotjament i menjar gratis per a ells (4 components) i ses seves xatis.
  2. Resultant des primer punt demà m'enviaran un mail on m'especificaran es noms i dni's des components i de ses seves xatis, aixo mos durà a centrar totalment es nostros objectius:
  • tendrem noms complerts i dni's de cada un d'ells i de ses xatis
  • i lo q es mes important: sabrem si es pagafantastico te xati; podran passar dues coses:
    • q no en tengui: fijo q no se la va follar
    • q en tengui; poden passar dues coses:
      • q sigui sa des video (fatal, ha abandonat es pagafantanisme)
      • q no ho sigui (mes tema pagafantanil)
3. per acabar voldria dir q es seu grupacho (molt enfora des Don't push i sobre tot des Karronya) pareix q tenen una gira montada o algo aixi


Seguiré informant...

11 comentaris:

cuads ha dit...

juas juas juas!!!!
sa nota q ses lectures den Conan Doyle donan joc...tofol holmes esta alla...ses investigacions no tenen desperdici...(tampoc te desperdici es blog den penya&co, es nostros estimats rodets)

Marc ha dit...

ei gent!
va, quin nom li posarieu a sa secció d'aquest tipo de personal?Ses meves possibles propostes són:
-Pagafantas and friends (& no m'ho deixa posar)
-Pagafantisme
-Nedadors
-Autoderribos
-Desgraciats
-Submón

tofito ha dit...

a mi me molaria es PAGAFANTASMISME, o també: GENT QUE LI VA S.U.M.E.H.G.d.C

Nate ha dit...

jojojo
deu meu quin system d'investigació, seria i professional, a matar tofol estas allà donant-ho tot!
Canoves com he dit ja abans, tipo secció "tipejos" podria ser un altra opció

tofito ha dit...

ah i encara hem de discutir q entre tots els adjectius posibles q se te poden ocurrir dirli al cul d'una femella com sa des video quan te mostra es cul es nostro estimat amic alberto no se li ocorr res mes q dir: PREZIOZSO
juasjuasjuas...increible

Nate ha dit...

jaja es system rollo siglas està molt bé!

tofito ha dit...

ENCARA MÉS NOTICIES!!!!! HE CONVENÇUT A NES BOSSES DES GUITARRISTA PERQUE ABANS DE DIVENDRES M'ENVII UN MAIL AMB SES FOTOS DE CARNET DELS INTEGRANTS DES GRUP I DE SES SEVES XATIS!!!! AIXI SI Q SABREM SI ES SA DES VIDEO!!!!!

marco ha dit...

dios tòfol, estàs fet un "hacha", quina passada d'investigació. Lo des nom de sa secció, es meus vots son per autoderribos i tipejos

cuads ha dit...

a) pafaganfas and friends
b) subjectes autoderribats

Nate ha dit...

tipejos autoderribats estaria bé

xavi santvi ha dit...

Penya Autoderribo,
Individus de pantomima,
Pamemes urbanes,
Pantomimes ambulants,
Persones inhumanes.