8 de gener del 2007

tornam a ser-hi

kie passa tios!Feia estona que no me deixava veure per aquí, però és que entre examens pre-nadal, nadal i examens post-nadal no he acabat de trobar es temps necessari per publicar res (supòs que tampoc devia tenir res interessat que publicar). Lo des goear és "tot un system"(haurem d'emplear s'argot de sa cofradia), es món de ses telecomunicacions i lo de compartir informació arribarà a extrems cruels, però ara que encara podem no fa mal aprofitar-ho, i més si permet que sa música arribi encara més enfora.

Bé, vos deix unes cites d'un ca vell que no pot deixar d'entrar a sa llista de ses eleccions per ca vell des blog (Woody Allen). A part he penjat un tema curiós, una versió des clàssic "imagine", tocada per A Perfect Circle. És increible com canviant sa música aconsegueixen capgirar totalment lo que vol expressar es tema original (se passa de s'esperança i optimisme de sa versió d'en Lennon a sa decadència i pessimisme total de sa nova...Brutal!).

P.D: que no quedi oblidada una de ses grans frases d'en Palerm aquest nadal..."Soldar al salvado Ryan"

Woody Allen

-Yo sufría de incontinencia cuando era pequeño, y como solía dormir con una manta eléctrica, estaba continuamente electrocutándome. (Bananas)

-Yo intento hacer con las mujeres lo que Einsenhover ha estado haciendo al país. (Annie Hall)

-Cuando escucho a Wagner durante más de media hora me entran unas ganas de invadir Polonia. (Misterioso asesinato en Manhattan)

-Me gusta leer pornografía en Braile. (Bananas)

-El dinero no lo es todo, pero es mejor que la salud. A fin de cuentas, no se puede ir a la carnicería y decirle al carnicero: -Mira que moreno estoy, y además no me resfrío nunca; y suponer que va a regalarte su mercancía

-Mis padres no solían pegarme; lo hicieron sólo una vez: empezaron en Febrero de 1940 y terminaron en Mayo del 43

-En realidad, prefiero la ciencia a la religión. Si me dan a escoger entre dios y el aire acondicionado, me quedo con el aire

-La humanidad está ante una bifurcación histórica. Un camino lleva a la desesperación y a la renuncia total. El otro, a la extinción definitiva. Roguemos tener la sabiduría que hace falta

-Crees que la física cuántica es la respuesta? Por que, no se, en el fondo, de que me sirve a mi que el tiempo y el espacio sean lo mismo? En fin, si le pregunto a un tío qué hora es y me dice que seis kilómetros, que coño es eso?? (Todo lo demás)

A perfect Circle




4 comentaris:

Marc ha dit...

Que bé, Nato! Molt bones ses Allenades...
Que hi hagi sort als examens!

PD:Per cert, sa frase des salvado Ryan és meva...:P

Nate ha dit...

No soc un gran fan den woody (no confondre amb Whoodgate, del qual si q som un admirador) però sol mollar qualcuna de ben bona.
Q be nato es treball d'investigació

xavi santvi ha dit...

Salutacions cordials sir Marco!! Tema examens estem iguals, demà passat tinc el primer i estic fent pell pura. M'he partit amb el "soldar al salvado ryan", jo vaig sentir un cop:"túnico en el panel" que no està gens malament!
Ah per cert aprofito per anunciar a tot déu que avui he estat victima d'un robatori i que la meva estima cap a l'ésser humà està pels terres.(santvi=bronx+la mina).

Llorenç de Pina ha dit...

Molt bona aquesta des "soldar al salvado Ryan"... fa temps en coneixia una que "faltas no me ganan".
Això és de s'escola des "Mal parto me raya! Se atormenta una vecina!"