Bueno aquí vos deix tot un clàssic des nostros tiempos modernos. Sobretot es primer anunci (s'altre ve junt) i a n'es dato des 8 segons, que és un R-5!!!!
Hello, my name is...
-
Ahir vaig passar per aquí de nou...
És curiós com quan fa estona que no et llegeixes, que no llegeixes el que
escrivies aquí (qui eres) fa anys, en cert...
Fa 2 anys
6 comentaris:
Todo un clásico, si señor... Renault 5 GT Turbo "supercinco". El concepto de coche semideportivo de los '80: Motor potente, seguridad completamente nula, estética pobre.
Seguridad nula, nula...De fet, a aquesta època es màrketing des sector no contemplava sa seguretat com un valor comercial, a diferència d'ara. D'aquest cotxo ens en xerrava es nostro profe de Tecnologia de s'Institut, i deia que es típic pinyo que se pegaven es nengs que el tenien era a causa de s'acceleració que se produïa quan apretaves s'embrague...Arribaven a una curva tot mamats, embrague a fondo per canviar de marxa, freno motor deshabilitat, ABS not found, i directe cap a sa paret de marès...
Autodestrucció al poder!
autoderribo
Si si, gran GT Turbo !, encara queden quatre reliquies que se poden veure a nes rallies cutres de regional i són tot un espectacle.
es pinyo era degut a que es primers models q van sortir no tenien un controlador de turbo. Es carro no distinguia quan volies frenar o accelerar amb so gran problema q suposava quan reduies marxa amb sa consequent pujada de revolucions es turbo se disparava i es cotxe accelerava brutalment cap a sa paret de mares
esasto...
Publica un comentari a l'entrada