Bueno aquí vos deix tot un clàssic des nostros tiempos modernos. Sobretot es primer anunci (s'altre ve junt) i a n'es dato des 8 segons, que és un R-5!!!!
Un rellotge per governar-nos a tots
-
El temps no són els rellotges. El temps és natural i els rellotges,
artificials. Una connexió tal, per tant, és forçosament falsa. Les coses
duen el seu ...
Fa 6 mesos
6 comentaris:
Todo un clásico, si señor... Renault 5 GT Turbo "supercinco". El concepto de coche semideportivo de los '80: Motor potente, seguridad completamente nula, estética pobre.
Seguridad nula, nula...De fet, a aquesta època es màrketing des sector no contemplava sa seguretat com un valor comercial, a diferència d'ara. D'aquest cotxo ens en xerrava es nostro profe de Tecnologia de s'Institut, i deia que es típic pinyo que se pegaven es nengs que el tenien era a causa de s'acceleració que se produïa quan apretaves s'embrague...Arribaven a una curva tot mamats, embrague a fondo per canviar de marxa, freno motor deshabilitat, ABS not found, i directe cap a sa paret de marès...
Autodestrucció al poder!
autoderribo
Si si, gran GT Turbo !, encara queden quatre reliquies que se poden veure a nes rallies cutres de regional i són tot un espectacle.
es pinyo era degut a que es primers models q van sortir no tenien un controlador de turbo. Es carro no distinguia quan volies frenar o accelerar amb so gran problema q suposava quan reduies marxa amb sa consequent pujada de revolucions es turbo se disparava i es cotxe accelerava brutalment cap a sa paret de mares
esasto...
Publica un comentari a l'entrada